Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overstap in Detroit

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
Jez
Amerikafan

Overstap in Detroit

Bericht door Jez »

Op weg naar Denver hebben we een overstap van 6 uur in Detroit. En om nou 6 uur op het vliegveld rond te hangen........ Wie heeft er dus tips? Het Henry Ford Museum valt waarschijnlijk af, want daarvoor is de tijd te ongelukkig (we landen om 1 uur 's middags en vliegen weer om 7 uur 's avonds, en het museum sluit al om 5 uur). Ik zit te denken om evt. een auto te huren voor die paar uurtjes, maar dan moet ik wel een idee hebben waar we naartoe kunnen gaan.

Groetjes, Jez
Tinkerbell
Amerikakenner

Re: Overstap in Detroit

Bericht door Tinkerbell »

Jez schreef:Op weg naar Denver hebben we een overstap van 6 uur in Detroit. En om nou 6 uur op het vliegveld rond te hangen........ Wie heeft er dus tips? Het Henry Ford Museum valt waarschijnlijk af, want daarvoor is de tijd te ongelukkig (we landen om 1 uur 's middags en vliegen weer om 7 uur 's avonds, en het museum sluit al om 5 uur). Ik zit te denken om evt. een auto te huren voor die paar uurtjes, maar dan moet ik wel een idee hebben waar we naartoe kunnen gaan.

Groetjes, Jez
Detroit is een supervliegveld waar je uren kunt winkelen :lol: :lol:
Je hoeft niet eens te lopen er is een transportband waar je langs de winkels getransporteerd wordt.
We hebben er vorig jaar negen uur moeten wachten en ons geen moment verveeld.
Ook is er een prima wifi verbinding maar wel tegen betaling.
marisca
Amerika-ontdekker

Bericht door marisca »

Als je kan gaan internetten vliegt die tijd wel om ja maar wij hadden 3 uur overstap en ik vond het niet te lang maar zou toch aan 6 uur iet moeten denken:)
Dan ben je snel uitgekeken hoor.
Het is idd wel een mooi vliegveld en we konden gelijk aan onze eerste starbucks gaan nippen!

gr maris
Voor de 11 de keer naar Amerika :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer