Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel bij Yellowstone Park
Hotel bij Yellowstone Park
Ik overweeg een aantal overnachtingen in Cody als we bij Yellowstone NP zitten. Ik zoek echt een hotel met een outdoor pool en Best Western in Cody lijkt een goede. Is dat een goede uitvalsbasis om en paar dagen in Yellowstone te toeren of zijn er betere suggesties ?
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Om een uitvalsbasis te hebben voor de bezoeken aan Yellowstone NP kan je beter in de plaats West Yellowstone zitten, aan de westkant van het park. daar zit je vlak bij de westingang van het park.
Nog beter is het, om in het park te overnachten.
Yellowstone is een bijzonder groot park en wil je iets van het park zien, dan moet je al veel mijlen rijden. Cody ligt te ver af.
Cody is wel een leuke plaats om even te verblijven en de weg van Cody naar Yellowstone is erg mooi.
Over Yellowstone en Cody kan je lezen in ons verslag van 2004, zie http://menramerika.web-log.nl/
Nog beter is het, om in het park te overnachten.
Yellowstone is een bijzonder groot park en wil je iets van het park zien, dan moet je al veel mijlen rijden. Cody ligt te ver af.
Cody is wel een leuke plaats om even te verblijven en de weg van Cody naar Yellowstone is erg mooi.
Over Yellowstone en Cody kan je lezen in ons verslag van 2004, zie http://menramerika.web-log.nl/
Helder. we gaan door naar West Yellowstone. Dat is even een ritje van 580 km maar daar zit het Best Western Weston Inn, met zwembad. Van daaruit hebben we nog eens 2 volle dagen om het park te 'verkennen' en de derde dag hebben we dan een korte trip naar Jackson, 200 km.
Dat lijkt me dan een goede optie.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Dat is een goed plan om het zo te doen.Diggel schreef:Helder. we gaan door naar West Yellowstone. Dat is even een ritje van 580 km maar daar zit het Best Western Weston Inn, met zwembad. Van daaruit hebben we nog eens 2 volle dagen om het park te 'verkennen' en de derde dag hebben we dan een korte trip naar Jackson, 200 km.
Ik ken jullie planning niet, maar als je een strak schema hebt en daar niet van af wil/kan wijken, reserveer dan op voorhand vast de Best Western Weston Inn. Dan heb je in ieder geval je slaapplaats.
Toen wij daar aan de deur kwamen, niet gereserveerd, was het vol en moesten wij verder zoeken.
Als je door Yellowstone naar Jackson gaat, rijd je door het Grand Teton National Park. Ik weet niet of je daar nog weer naar terug gaat vanuit Jackson, zo niet, ga dan vroeg weg uit West Yellowstone en neem de tijd om te genieten van de pracht van het Grand Teton NP. Het is er zo fantastisch mooi.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben dat nog nooit tegengekomen, korting als je direct betaalt. Is dat bij bepaalde ketens?
Over de overnachting bij Yellowstone: waarom niet in het park overnachten in plaats van door te rijden naar West Yellowstone? Ik weet niet waar je vandaan komt, maar 580 km is erg veel voor een dag.
Als je uit het oosten komt is Canyon een aardige plek om te overnachten. Je kunt ook voor meerdere overnachtingsplaatsen kiezen. Het is een groot park en vaak schiet je niet echt op omdat er bizons midden op de weg staan, of omdat er een file is omdat er beren gespot zijn. Ook de wegwerkzaamheden in Yellowstone zijn berucht.
Marianne
Over de overnachting bij Yellowstone: waarom niet in het park overnachten in plaats van door te rijden naar West Yellowstone? Ik weet niet waar je vandaan komt, maar 580 km is erg veel voor een dag.
Als je uit het oosten komt is Canyon een aardige plek om te overnachten. Je kunt ook voor meerdere overnachtingsplaatsen kiezen. Het is een groot park en vaak schiet je niet echt op omdat er bizons midden op de weg staan, of omdat er een file is omdat er beren gespot zijn. Ook de wegwerkzaamheden in Yellowstone zijn berucht.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 20 apr 2007, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Canyon noemde ik al. Wij hebben zelf 3 jaar geleden in een cabin bij Lake Yellowstone gezeten en ook bij Mammoth Hot Springs (zie ook ons reisverslag). Het lijkt me ook geweldig om bij Old Faithful te zitten maar daar is vaak alles al heel lang van te voren volgeboekt. Voor een volgende keer zou ik voor Canyon kiezen, ligt lekker centraal.Diggel schreef:Kijk, bizons op de weg en beren ( op de weg), dat klinkt al veelbelovend. We komen van Sheridon. Als je een leuke plek weet in het park houden we ons aanbevolen. Wel een met een buitenzwembad.
Een zwembad kun je wel vergeten in Yellowstone. Wij zoeken meestal ook iets met een zwembad maar onze kinderen hebebn het daar niet gemist.
De afstand vanaf Sheridan is geen 580 km lijkt mij, of heb je de Beartooth Hwy meegenomen in die afstand?
Als je dan in het noordoosten het park binnenkomt kun je ook overwegen om een nacht bij Mammoth Hot Springs te overnachten.
Marianne
-
ndekker
- Amerikakenner
- Contacteer:
van de zomer gereden, maar idd die 50,8 mile hebben we dik 2 uur over gedaan, met wegwerkzaamhedenRob schreef:Van Cody naar de oost ingang is 50,8 mile en 1:01 uur rijden.
Naar Canyon Village is het 92,6 mile en 1:52 uur rijden.
Dit zijn zuivere reistijden dus als het druk is bij de ingang of op de parkwegen kan je daar zo een uur bijtellen.
wel hele mooie weg!
can't wait to travel again.....
- Koekjo
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Hoi,
Wij hebben in het kleine rustige plaatsje Gardiner overnacht in het Super8 Yellowstone. Schoon, goedkoop en met binnenbad en niet zo druk als West Yellowstone. Is ideaal als uitvalbasis, ongeveer 5 km van de noordelijke ingang. Licht ook gunstig als je vanaf Cody komt. Cody zelf is te ver om als basis te dienen. De weg naar Yellowstone op zich behoort tot een van de mooiste van de USA. Met name de Dead Indian Summit is prachtig en uiteraard de Beartooth Hwy.
Wij hebben in het kleine rustige plaatsje Gardiner overnacht in het Super8 Yellowstone. Schoon, goedkoop en met binnenbad en niet zo druk als West Yellowstone. Is ideaal als uitvalbasis, ongeveer 5 km van de noordelijke ingang. Licht ook gunstig als je vanaf Cody komt. Cody zelf is te ver om als basis te dienen. De weg naar Yellowstone op zich behoort tot een van de mooiste van de USA. Met name de Dead Indian Summit is prachtig en uiteraard de Beartooth Hwy.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 5808 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-
- 5 Reacties