Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Florida burger sinds 2015
-
PW_Botha
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Florida burger sinds 2015
Wat een leuke gespreksgroep! Toevallig woon ik sinds 2015 met mijn echtgenote en twee zoons in Florida. Eerst Miami en nu Jacksonville. Twee uitersten. Tijdens de grote recessie naar de VS gegaan op een IR1 en na twee jaren al Amerikaans staatsburger.
Wij hebben helemaal niks met Disney maar andere pretparken zijn wel leuk. Florida heeft een top klimaat, bijzonder lage belastingen en hopelijk nog minder binnekort. En het noordoosten van de staat is spotgoedkoop met redelijke lonen. Dus een grote spreiding. Strand, zon, zee, Sint Johannes rivier en heel veel bos. Wij braaien veel en kennen heel veel Afrikaners. Zij hebben iedere mei een schaapsbraai: leuk!
Wij hebben helemaal niks met Disney maar andere pretparken zijn wel leuk. Florida heeft een top klimaat, bijzonder lage belastingen en hopelijk nog minder binnekort. En het noordoosten van de staat is spotgoedkoop met redelijke lonen. Dus een grote spreiding. Strand, zon, zee, Sint Johannes rivier en heel veel bos. Wij braaien veel en kennen heel veel Afrikaners. Zij hebben iedere mei een schaapsbraai: leuk!
Re: Florida burger sinds 2015
Misschien kun je je user name veranderen op het forum. Ik vind het nogal aanstootgevend, ook al is het je eigen naam (vast niet)…
-
PW_Botha
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Florida burger sinds 2015
Waarom? Ik bepaal zelf mijn gebruikersnaam wel. Verder heb ik in Zuid-Afrika in Afrikaner gemeenschappen gewoond en gewerkt. Die mensen hebben een traumatische en complexe geschiedenis. Daar laat ik het bij. Gelukkig biedt de VS nu een nieuw thuis voor deze vervolgde minderheid.