Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voorstellen: charlotte1981 - rondreis Denver - Yellowstone - Zion (augustus 2025)

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
charlotte1981
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Voorstellen: charlotte1981 - rondreis Denver - Yellowstone - Zion (augustus 2025)

Bericht door charlotte1981 »

Hallo,
In augustus ga ik met mijn man en 2 zonen (10 en 12 jr) naar Amerika. We vliegen heen en terug op Denver. We gaan 3 weken. We houden van wandelen, maar voor mijn jongens mag er wat avontuur bij zitten. We wensen zeker Yellowstone te bezoeken.
Het plan was eerst om via de Rocky Mountains naar het N te rijden ( Badlands, Mountain Rushmore, ...) via Cody in Yellowstone terecht te komen. Daarna Grand Teton, Salt Lake City en Vernal te doen.
Het noordelijk stuk (Badkands,...) spreekt me nu minder aan. Het lijkt of je veel in de auto zit, veel mooie uitzichten ziet, maar toch vooral veel rondrijdt.
Daarom denk ik er aan om eerder NW te rijden naar Yellowstone om daarna Grand Teton te doen en zo westelijk te rijden naar Bryce - Zion - Moab - Vernal. Is dit haalbaar? Alvast bedankt voor de info!

Opmerking moderator

Zie voor de routebespreking topic: viewtopic.php?f=36&t=81809
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: Rondreis Denver - Yellowstone - Zion (augustus 2025)

Bericht door Stan.Gobien »

Om Badlands te bereiken heb je inderdaad wel lange stukken in de auto.
Zeker met 2 zonen is Moab met Arches en Canyonlands wel de betere Combo denk ik.
In 3 weken moet dat wel lukken om dat te combineren vanuit Denver!

Open zeker een onderwerp in het betreffende forumdeel en men zal je veel advies geven.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer