Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Arnold

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Arnoldus
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Even voorstellen: Arnold

Bericht door Arnoldus »

Hi,

Ik ben Arnold 56 jaar en lees al enige jaren af en toe op dit forum. Best wel handig. Nu de kinderen volwassen zijn is het plan om zo vaak mogelijk naar de USA op vakantie te gaan.
Ben al vier keer eerder naar de USA geweest. Drie keer naar mijn broer die sinds 1998 vlakbij Rockford woont. Dat is 100 mijl ten westen van Chicago. Hij woont echt in een buitengebied van Byron. Nu wel gezien daar (inclusief de westkant van Lake Michigan) alhoewel een rondje Great Lakes ook nog wel een keer aan de orde komt. Vorig jaar met mijn zoon drie weken naar het westen geweest. En dat was een schitterende reis. Ook erg leuk om met je volwassen kinderen een keer zo'n reis te maken. Volgend jaar heb ik nog 1 keer in de planning om richting west te gaan met de kinderen. Ben dus nu druk aan het sparen om de volledige reis voor drie personen te kunnen bekostigen. Dan is het idee om op geselecteerde plekken wat langer te verblijven en minder te rijden. Vorig jaar juni was het wel erg warm. Lake Havasu city was toen ruim boven de 40. Zo warm dat we een rondje gingen rijden met de airco aan om verkoeling te krijgen. :D
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Arnold

Bericht door Martin & Marianne »

Welkom op het forum! Leuk dat je met je volwassen kinderen gaat. Wij hebben dat in 2017 ook gedaan, ook in het westen. Misschien kun je wat inspiratie uit onze verslagen halen.
Als jullie kamperen leuk vinden kun je heel veel geld besparen op je overnachtingen door in de parken te kamperen.
In de zomer kan het erg heet zijn op sommige plaatsen. Maar als je het wat hogerop zoekt (Sequoia, Yosemite, de eastern sierras, Colorado) valt het wel mee.

Marianne
Arnoldus
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Even voorstellen: Arnold

Bericht door Arnoldus »

Martin & Marianne schreef:
17 mar 2025, 18:41
Welkom op het forum! Leuk dat je met je volwassen kinderen gaat. Wij hebben dat in 2017 ook gedaan, ook in het westen. Misschien kun je wat inspiratie uit onze verslagen halen.
Als jullie kamperen leuk vinden kun je heel veel geld besparen op je overnachtingen door in de parken te kamperen.
In de zomer kan het erg heet zijn op sommige plaatsen. Maar als je het wat hogerop zoekt (Sequoia, Yosemite, de eastern sierras, Colorado) valt het wel mee.

Marianne
Dank je wel. Wij zijn vorig jaar ook in Sequoia en Yosemiei geweest maar te kort dus deze twee NP's willen we zeker weer gaan bezoeken maar dan wat langer. Lekker groen daar. Deze parken vonden wij na Grand Canyon toch het mooiste wat we gezien hebben.

Wij zijn geen fan van kamperen. Ik zal de reisverslagen eens doorlopen
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer