Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Anne_RosesRBlue - op zoek naar Belgen in Amerika

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Anne_RosesRBlue
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Even voorstellen: Anne_RosesRBlue - op zoek naar Belgen in Amerika

Bericht door Anne_RosesRBlue »

Dag allemaal!

Ik ben Anne en ik werk voor Roses Are Blue aan een nieuwe VRT1-documentairereeks over Belgen die in Amerika wonen.
Hiervoor ben ik op zoek naar Belgen die in de VS wonen. Ik hoopte via dit forum enkele connecties te kunnen leggen.

Jullie kunnen me alvast bereiken via: anne.hendriks @ rosesareblue.tv (2 spaties verwijderen uit het e-mailadres)

Veel groeten!
Anne
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Anne_RosesRBlue - op zoek naar Belgen in Amerika

Bericht door Martin & Marianne »

Welkom op het forum! Ik ben benieuwd of je al reacties hebt gehad, misschien niet gek om dat te vermelden hier? Ook als het niet meer nodig is om te reageren?
Mochten er nog geen reacties zijn dan komt dat waarschijnlijk om niet iedereen dit topic leest. Je kunt zelf eens zoeken op het forum in de topics over emigratie, en in dit topic. Meestal verraadt het taalgebruik wel of het om een Belg of Nederlander gaat. :wink:

Marianne
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer