Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hallo, ik ben niet helemaal nieuw maar heb wel een vraagje

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Chigger
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 12

Hallo, ik ben niet helemaal nieuw maar heb wel een vraagje

Bericht door Chigger »

Hoihoi, ik ben Linda, 59 jaar jong en al een behoorlijke tijd lid hier maar nooit actief maar nu heb ik jullie echt nodig.
Na bijna 3 jaar door allerlei omstandigheden buiten ons om hebben we bijnaaaaa ons K1 visum rond. :thumbup:
Ik heb net de kosten betaald voor de bezorging van mijn paspoort als mijn visum is toegekend en nu wil ik dus mijn visum betalen en een afspraak maken. De afspraak moet ik maken in Frankfurt maar ik weet niet of het aan mij ligt maar ik kan nergens vinden waar ik dat kan doen, voor mijn gevoel heb ik het hele internet en heel Google gehad.
Heeft iemand voor mij een link naar de pagina waar ik de kosten voor een K1 visum in Frankfurt kan betalen en gelijk een afspraak kan maken? Ik heb M.E. dus kan mij al heel moeilijk focussen en concentreren en ben nu echt in de stress, paniek en aan het eind van mijn Latijn. :cry:
Ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn! :thumbup:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Hallo, ik ben niet helemaal nieuw maar heb wel een vraagje

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Linda, je kunt deze vraag beter in het emigratie- subforum plaatsen. Dit is alleen een voorsteltopic.
Zie viewforum.php?f=12

Ik zie dat je daar al een topic had. Je kunt ook daarin verder gaan: viewtopic.php?f=12&t=76564&p=1250389#p1250389

Veel succes!

Marianne
Chigger
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Hallo, ik ben niet helemaal nieuw maar heb wel een vraagje

Bericht door Chigger »

Super, dankjewel! :thumbup:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer