Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Collages en gemeenten
-
- Amerika-newbie
Collages en gemeenten
Ik vraag me af waarom we in België met geen villages zitten maar met gemeenten. Is er in België eigenlijk wel iemand die met een village ervaring heeft? Ik ben bezorgd over de subsidies die aan gemeenten wordt gegeven terwijl ik nog steeds met die stomme Lego-blokjes speel. Ik moet me constant beperkt voelen omdat ik in Minecraft en Sehapolis nooit geintresseerd zal zijn omdat teveel tijd verlies aan het maken van documentaires die niet eens worden uitgezonden omdat ze al betaald zijn aan Amerika. Dat is niet het enige waar ik mijn geld aanhang als Amerikaanse Proefbuisbaby,geen nood,ik ben geen leugenaar helaas is mijn naam Michael willems. Wat jullie van mijn naam vinden is vast grappig maar ik wil zo snel mogelijk met Amerika in vereffening.
- Moderatorteam
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Collages en gemeenten
Hartelijk welkom bij AllesAmerika op het forum.
Jouw introductietekst is geen alledaags Nederlands en is niet geheel duidelijk.
Toch heeft het moderatorteam besloten het kennismakingsbericht goed te keuren, zodat jij gebruik kan maken van het forum. Misschien wordt door jouw forumgebruik het een en ander duidelijk.
Jouw introductietekst is geen alledaags Nederlands en is niet geheel duidelijk.
Toch heeft het moderatorteam besloten het kennismakingsbericht goed te keuren, zodat jij gebruik kan maken van het forum. Misschien wordt door jouw forumgebruik het een en ander duidelijk.