Even voorstellen: JimmyIJz

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
JimmyIJz
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 apr 2024, 10:59
Aantal x V.S. bezocht: 1

Even voorstellen: JimmyIJz

Bericht door JimmyIJz »

Hi allemaal!

Vorig jaar heb ik samen met mijn vriendin voor het eerst een leuke roadtrip in Zuidwest Amerika mogen maken! Mede dankzij dit forum hebben wij behoorlijk wat bouwstenen en adviezen hieruit kunnen halen, bedankt! Het was dan ook een prachtige ervaring en wij hebben dan ook van elke seconden maximaal genoten, dat smaakt uiteraard naar meer! :thumbup:

Vorig jaar zijn wij in de periode van 15-09-2023 t/m 10-10-2023 eropuit geweest. Wij zijn toen begonnen en geëindigd in San Francisco en hebben daar ook familie wonen. Wel hebben wij door de overstromingen in Death Valley (Augustus 2023) onze route nog last-minute moeten herzien. Uiteindelijk was dit onze route vorig jaar, namelijk:

San Francisco - South Lake Tahoe – Yosemite – Tioga Road - Las Vegas – Valley of Fire – Zion – Bryce – Horseshoe Bend – Monument Valley – Grand Canyon – Sedona – Palm Springs & Mount Jacinto – LA – Santa Barbara – Carmel – Highway 1 – San Francisco.

Wij lopen voor dit jaar erg vast met onze reiswensen (dit komt deels door het ontbreken van Death Valley en Sequoia), de reisperiode en het aantal vrije dagen. Op het forum ga ik mijn vraag verder verduidelijken, maar het was voor ons in ieder geval de trigger om lid te worden en advies in te winnen van de professionals hier!

Groeten,
Jimmy
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer