Even voorstellen: Ad van Brunschot (ad1952)

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
ad1952
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 nov 2016, 22:41
Aantal x V.S. bezocht: 2

Even voorstellen: Ad van Brunschot (ad1952)

Bericht door ad1952 »

Eind maart 2024 gaan we voor de 3e keer naar de VS. In 2011 ben ik op de fiets gegaan van Virginia naar Oregon, een tocht van 6000 km. Omdat mijn vrouw mijn enthousiasme merkte, zijn we een paar jaar later teruggegaan. En zijn met een huurauto de 2e helft van de route gaan rijden, van Portland via de route naar Colorado en terug via San Francisco en de kust weer terug naar Portland.
En nu gaan we een nieuwe camper ophalen in de buurt van Chicago en 22 dagen later moeten we die afleveren in Los Angeles. We zijn druk met de voorbereidingen, wat willen we allemaal zien en beleven. Onderweg hou ik een blog bij op www.pindat.com
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42057
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Ad van Brunschot (ad1952)

Bericht door Martin & Marianne »

Welkom Ad!
Wat geweldig die fietstocht! Dat zal wel enkele maanden hebben gekost? Heb je daar ook een verslag van bijgehouden?
Voor de wegbrengcamper kun je met name in het subforum andere regio's wel de nodige tips en reisverslagen vinden.

Marianne
ad1952
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 nov 2016, 22:41
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Even voorstellen: Ad van Brunschot (ad1952)

Bericht door ad1952 »

Op de site van waarbenjij.nu kun je het verslag lezen van mijn fietstocht van 9 weken lang:

https://ad1952.waarbenjij.nu/reisversla ... or-amerika
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42057
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Ad van Brunschot (ad1952)

Bericht door Martin & Marianne »

Ik ben nog maar in Kentucky, maar dit is echt genieten! Wat een prachtig verslag! :thumbup:

Marianne
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1236
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Even voorstellen: Ad van Brunschot (ad1952)

Bericht door IngridUSA »

Ik heb het inmiddels ook gelezen! Genieten zulke verslagen en bedankt voor het delen. Ik lees nu gewoon door in je volgende reis en ben inmiddels in Ho Chi Minh City 😊
Dutchess
Amerika-expert
Berichten: 2502
Lid geworden op: 14 jul 2006, 02:14
Locatie: Utah

Re: Even voorstellen: Ad van Brunschot (ad1952)

Bericht door Dutchess »

Ik heb ook genoten van je verslag van je fietstocht door Amerika! :thumbup:
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer