Even voorstellen: Jasail

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Jasail
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 jan 2024, 16:50
Aantal x V.S. bezocht: 4

Even voorstellen: Jasail

Bericht door Jasail »

Hallo,

Mijn naam is Janneke, ik heb al eerder meegelezen op dit geweldige forum en besloot me nu toch ook eens aan te melden.
In 1999 ben ik voor het eerst in Amerika geweest met een vriendin en haar ouders toen ik 15 was. Het was een rondje Zuid-Westen van 2 weken met daarna 3 dagen strand bij Santa Monica, ik was gelijk verkocht!
In 2009 ben ik met mijn man op huwelijksreis geweest, rondje langs veel NP van LA naar SF in 3 weken. In 2015 een rondje Denver (24n) met oa Rocky Mountain, Mount Rushmore, Yellowstone, Grand Teton, Bryce, Zion, Grand Canyon, Canyonlands en Arches met mijn man en zoon van toen 3 jaar.
In 2016 zijn we met z'n 3en van Seattle naar Las Vegas gereden (21n) langs oa Olympic, Mt Saint Helens, Mount Rainier, Columbia river Gorge, John Day, Crater Lake, Lassen Volcanic, Yosemite, Sequoia/Kings Canyon en Death Valley.
Dit jaar gaan we weer met z'n 3en, een rondje Zuid-westen in 3,5 week. Het is superleuk om op dit forum al jullie ervaringen en tips te lezen, bedankt!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer