Even voorstellen: Sjouby

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Sjouby
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 feb 2024, 15:55
Aantal x V.S. bezocht: 1

Even voorstellen: Sjouby

Bericht door Sjouby »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Sjoerd, 39 jaar. Ik heb me toch eindelijk maar aangemeld voor dit forum. Al sinds 2018 lees ik hier alle verhalen mee maar nu voel ik toch sterk de behoefte om deel te nemen en bij te dragen op deze plek waar ik vooral héél veel gelijkgestemde Amerikaliefhebbers zie. De herkenning en gedeelde fascinatie voor dit land vind ik geweldig om terug te zien op dit forum.

Dit jaar staat de tweede reis naar de VS gepland, van eind mei tot halverwege juni willen we gaan. Mijn vrouw en ik zijn eerder begin oktober 2018 voor een korte rondreis naar de VS geweest. Destijds hebben we in een behoorlijk tempo California, Arizona, Utah en Nevada aangedaan en vooral ingestoken op de NP's daar. Dit jaar zoeken we weer de natuur (én de geweldige cultuur natuurlijk!) op en willen we New Mexico, Colorado, Wyoming en Montana gaan bezoeken. Heb je tips of wil je iets weten over onze vorige trip? Stuur me gerust een privébericht, altijd goed!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42059
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Sjouby

Bericht door Martin & Marianne »

Welkom op het forum!

Privéberichten zijn voor privéberichten. :wink: Hopelijk wil je je ervaringen met iedereen delen. :thumbup: Dat kan bijvoorbeeld door advies te geven in het zuidwesten subforum. Zeker met jullie ervaring in oktober heb je wel iets bij te dragen!

Marianne
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer