Even voorstellen: Badger

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Badger
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 aug 2023, 08:32
Locatie: Groningen

Even voorstellen: Badger

Bericht door Badger »

Hallo, Ik lees al een tijdje mee op dit zeer informatieve forum. Ik ben hier terechtgekomen omdat één van onze dochters een jaar Highschool doet in de USA. Voor haar vertrek afgelopen augustus hier al veel informatie gezocht (en gevonden) m.b.t. to visa, etc..

Ervaring met de USA hebben we wel. Mijn vrouw heeft zelf ook meerdere jaren in de VS gestudeerd (Oregon en Wisconsin) en we hebben meerdere reizen door de VS gemaakt. De laatste jaren door reizen naar andere bestemmingen was de VS een beetje uit beeld verdwenen maar door onze dochter inmiddels weer volop in de belangstelling. Binnenkort zoeken we onze dochter op en medio juni zullen we ter afsluiting van haar highschool jaar nog een rondreis gaan maken als we haar ophalen. Dankzij de informatie op dit forum even goed kunnen bijlezen m.b.t. autohuur in de VS. Voorheen regelden we dit altijd ter plaatse maar inmiddels is het handiger dit vooraf online te regelen.

Ik verwacht hier nog wel de nodige tips, etc. te kunnen vinden en wellicht zelf nog iets te kunnen bijdragen. Ons enthousiasme voor de VS is inmiddels weer helemaal aangewakkerd.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42057
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Badger

Bericht door Martin & Marianne »

Welkom op het forum!
Mooie aanleiding om weer die kant op te gaan! In welke staat zit je dochter?

Marianne
Badger
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 aug 2023, 08:32
Locatie: Groningen

Re: Even voorstellen: Badger

Bericht door Badger »

Martin & Marianne schreef:
17 jan 2024, 11:07
Welkom op het forum!
Mooie aanleiding om weer die kant op te gaan! In welke staat zit je dochter?

Marianne
Beetje late reactie. O.a. door het tripje naar de VS ;-). Onze dochter zit in Broomfield, Colorado. een voorstad van Denver.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42057
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Badger

Bericht door Martin & Marianne »

Niet gek, een van onze favoriete staten. Ook leuke bestemming voor in juni!

Marianne
Badger
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 aug 2023, 08:32
Locatie: Groningen

Re: Even voorstellen: Badger

Bericht door Badger »

Colorado is inderdaad prachtig en afwisselend. Kijk er dan ook erg naar uit om weer terug te gaan in mei/juni.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer