Whatsup! Pascal hier

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Pascal (P.E.A.)
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 mar 2023, 16:38

Whatsup! Pascal hier

Bericht door Pascal (P.E.A.) »

Hoi, allemaal. Mijn naam is Pascal, ik heb 12,5 jaar in de VS gewoond, sinds 2019 weer terug en ik maak nu de podcast Echt Amerikaans. Daarom meld ik me hier aan, omdat ik straks bij mijn 20ste (of tijdafhankelijk 25ste) aflevering jullie hulp nodig heb. Daarvoor start ik wel een nieuw draadje. Hopelijk is dat okay.
Ik ga nu door de site neuzen, als je vragen voor me hebt of tips voor de podcast, laat maar weten.

Groet!
Corv
Amerikakenner
Berichten: 644
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Whatsup! Pascal hier

Bericht door Corv »

Pascal (P.E.A.) schreef:
02 mar 2023, 16:48
Hoi, allemaal. Mijn naam is Pascal, ik heb 12,5 jaar in de VS gewoond, sinds 2019 weer terug en ik maak nu de podcast Echt Amerikaans.
Welkom op het forum Pascal! Ben benieuwd waar je hebt gewoond, hoe je er terecht bent gekomen en waarom j́e weer terug bent.
Pascal (P.E.A.)
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 mar 2023, 16:38

Re: Whatsup! Pascal hier

Bericht door Pascal (P.E.A.) »

Corv schreef:
02 mar 2023, 16:58
Pascal (P.E.A.) schreef:
02 mar 2023, 16:48
Hoi, allemaal. Mijn naam is Pascal, ik heb 12,5 jaar in de VS gewoond, sinds 2019 weer terug en ik maak nu de podcast Echt Amerikaans.
Welkom op het forum Pascal! Ben benieuwd waar je hebt gewoond, hoe je er terecht bent gekomen en waarom j́e weer terug bent.
Heb in Brooklyn en DC suburbs gewoond, wegens werk. Twee kinderen verder en vanwege een mooi aanbod van werk in NL zijn we weer teruggegaan.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer