Even voorstellen: Locusta

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Locusta
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 okt 2011, 21:00

Even voorstellen: Locusta

Bericht door Locusta »

Dag allemaal!

Ik ben niet helemaal nieuw, maar ik wil mij toch graag (opnieuw) voorstellen :D
In 2012 heb ik, mede dankzij dit forum, een te gekke rondreis door Florida kunnen organiseren voor mijzelf en mijn man. Sterker nog: de reis was zó succesvol dat ik met een verlovingsring om mijn vinger én (zo bleek later) in verwachting terugkwam :D Over mijzelf: in mijn vrije tijd speel ik graag spelletjes en ben ik een grote filmfan en lezer.

Inmiddels hebben mijn man en ik twee zoontjes van 7 en 9 jaar en willen we graag in de kerstvakantie van 2023 met onze kinderen twee weken naar Florida. Mijn jongste is helemaal gék van de ruimte en planeten, dus een bezoek aan NASA staat dan sowieso op het programma. Daarnaast zijn onze kinderen ook grote dierenliefhebbers, dus we willen ook kijken of het mogelijk is om met ze te gaan snorkelen bij John Pennekamp NP (geen idee of dat mag gezien hun leeftijden?), want dat vonden mijn man en ik ook helemaal te gek. En natuurlijk een bezoek aan de Everglades, en en en....

Aangezien het karakter van onze rondreis zal gaan veranderen van eentje voor volwassenen naar één voor een gezin, sta ik open voor álle tips en adviezen. Meedenken wordt zeer gewaardeerd!

Vriendelijke groet,
Locusta.
sharon-vb
Amerikafan
Berichten: 300
Lid geworden op: 21 mar 2011, 22:56
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Breda

Re: Even voorstellen: Locusta

Bericht door sharon-vb »

Welkom terug op het forum Locusta.
Goed te lezen dat de vorige reis zo goed is bevallen. De komende reis zal vast weer fantastisch worden, zelfs zonder verloving of zwangerschap hahaha.
De vragen over je komende reis kan je stellen in het topic speciaal voor Florida, maar dat zal je vast nog weten van de vorige keer. Veel plezier met de voorbereiding.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer