Even voorstellen: 'Nieuw' lid Vali

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Vali
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2019, 16:56
Aantal x V.S. bezocht: 1

Even voorstellen: 'Nieuw' lid Vali

Bericht door Vali »

Dag allemaal!

Na een aantal jaren lid te zijn op dit forum, nu toch maar eens besloten mijn eerste bericht te plaatsen en mijzelf voor te stellen.
Mijn naam is Valentijn, ben 27 jaren jong en momenteel woonachtig in het prachtige Italië.
Mijn hobby's zijn reizen, Formule 1 en sport. Fitness, zwemmen, fietsen en hardlopen.
Ik ben dol op Amerika, ik ben in 2019 naar New York geweest voor 9 dagen en helemaal verliefd geworden op deze prachtige stad. Hier hoop ik in de nabije toekomst nog zeker eens naartoe te gaan!
In 2020 was de bedoeling om een 3 weken rondreis te gaan maken aan de westkust van Amerika, helaas is dit door covid en privé omstandigheden nog niet gelukt.
Plannen voor de komende jaren zijn alsnog een reis langs de westkust te maken, Florida bezoeken, en een rondreis door het noord-oosten.
In de tussentijd zal ik vooral jullie mooie reis verslagen lezen en een hoop informatie opdoen voordat de volgende reis gepland gaat worden (Hopelijk in 2023).

Groeten, Vali! :D
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer