Nieuw hier: IngridR

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
IngridR
Amerika-ontdekker
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 sep 2022, 22:08
Aantal x V.S. bezocht: 4

Nieuw hier: IngridR

Bericht door IngridR »

Hallo allemaal,

Via een bekende werd ik naar dit forum verwezen. Volgens haar vind ik hier een schat aan informatie dus ik ben benieuwd!
We gaan aankomende zomer met onze kinderen naar de westkust. We zijn er zelf lang geleden samen geweest en gaan het nu nogmaals met hen doen.

Ik hoop hier veel waardevolle tips te lezen!

Ps kan iemand mij vertellen hoe ik een vraag kan stellen over RV parken? Ik heb in alle mappen gezicht maar vind de info niet maar heb ook niet de optie een nieuw bericht te plaatsen lijkt het.

Groet,
Ingrid
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42193
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Nieuw hier IngridR

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo, welkom op het forum!

Het bericht plaatsen is al gelukt zie ik, kijk wel goed in welk gedeelte van het forum je de vraag plaatst (het zal verplaatst worden).

Marianne
IngridR
Amerika-ontdekker
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 sep 2022, 22:08
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Nieuw hier IngridR

Bericht door IngridR »

Hai Marianne,

Dankjewel. Ik ben dus al even aan het zoeken naar waar mijn bericht is gebleven. De structuur is mij nog niet helemaal duidelijk. Kun je aangeven waar het naar verplaatst is?

Groet,
Ingrid
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42193
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Nieuw hier IngridR

Bericht door Martin & Marianne »

Het was een vraag die aan reizen is gerelateerd dus je moet kijken naar de subforums onder reizen (de blauwe balk met Amerika reisforums). Voor het zuidwesten zie je daar twee subforums, een voor routes en een voor algemene vragen die betrekking hebben op het zuidwesten. Daar is jouw vraag naar toe verplaatst.
Je kunt altijd je eigen berichten terugvinden door te klikken op je naam in een van je berichten.
Succes!

Marianne
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer