Voorstellen: Snoopy met Kids

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
SnoopyMetKids
Amerika-ontdekker
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 apr 2022, 21:06
Aantal x V.S. bezocht: 13

Voorstellen: Snoopy met Kids

Bericht door SnoopyMetKids »

Hoi allemaal,

Ik stel me ook maar even voor. Heb al een aantal keer fijn advies mogen ontvangen hier.

Ik heb voor mijn studie/werk ongeveer 10 jaar in New England gewoond. Toen ook al vele mooie reizen mogen maken binnen de VS. Inmiddels een gezin en ik vind het leuk om mijn liefde voor de VS ook met de kinderen te delen. Onze oudste is nu 2x in de VS geweest (New England/Las Vegas- Yellowstone combi-trip, tweede keer California) en de jongste is deze zomer voor het eerst meegeweest. Zou ook heel graag een keer in de herfst met hen naar New England gaan voor de foliage en ook Halloween etc, maar met de schoolvakanties waar wij nu aan vast zitten zal dat lastig worden.

Op dit moment zijn we een trip aan het plannen naar Oregon, een voor mij nog onbekend stukje VS (ik ben zelf vooral veel in de nationale parken in het Zuidwesten geweest, New England uiteraard, en Georgia/Louisiana vanwege vrienden daar). Ik vind het bovendien ook erg leuk om te lezen over de reizen van andere mensen, dus zelfs als ik geen concrete plannen voor een regio heb lees ik stiekem wel eens de roadbooks/reisverslagen mee :wink:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer