Even voorstellen: sarih00

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
sarih00
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 jun 2022, 15:28
Aantal x V.S. bezocht: 0

Even voorstellen: sarih00

Bericht door sarih00 »

Hallo allemaal,

Ik ben Usain en samen met mijn vrouw ouders van 2 meiden van 13 en 5. Wij willen graag deze zomervakantie nog een reis maken naar het zuidwesten, waarbij ik mix wil van een vakantie voor jeugd en onszelf. Ik had zelf een vakantie in gedachten waarin een mix zit van natuur en stad.

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat Amerika mij op het eerste gezicht nog niet trekt. Maar ik heb mijn dochter beloofd dat we wel naar Amerika zouden gaan bij goede schoolprestaties. En dat heeft ze waargemaakt. Dus ik wil en ga mij aan mijn belofte houden. Ergens ben ik ook wel nieuwsgierig.

De vakantie zou eigenlijk afgelopen jaar moeten plaatsvinden, maar door trieste familie-omstandigheden is dat niet gelukt.

Nu zijn wij natuurlijk ook vrij laat, dat weet ik, maar mijn dochter is zo ingesteld dat we van de zomer gaan, dus daar wil ik nu concreet invulling aan even. Ik heb her en der via een reisbureau wat opgevraagd.

Maar ik merk dat hier meer kennis zit dan waar dan ook betreffende een reis naar Amerika. Met de wijsheid die ik hier mee ga krijgen, wil ik z.s.m. overgaan tot boeken.

In Europa en Turkije ben ik vaker met mijn gezin met de auto op pad geweest. Op de bonnefooi via booking onderweg iets geboekt. Alleen Amerika zo ver weg, met 2 meiden, twijfel ik.

Ik plaats een eerste bericht in rubriek Zuidwesten denk ik. Alle tips en trucs zijn ook welkom.

Groet, Usain
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer