Even voorstellen: Bprince

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Bprince
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 mei 2022, 19:39
Aantal x V.S. bezocht: 50

Even voorstellen: Bprince

Bericht door Bprince »

Dag allemaal,

Mijn naam is Bob en samen met mijn vrouw reizen wij al ongeveer 30 jaar naar Florida. Sinds Corona zijn wij helaas, zoals misschien vele andere, niet in staat geweest om naar Florida te gaan.

Echter nu Corona toch wel wat minder ernstig wordt ervaren, vonden wij het tijd om weer eens naar Florida te gaan. Nu hebben we vluchten geboekt via Delta en reizen af begin juni en komen terug op 12 juli. Eerst gaan we 14 dagen naar Ft. Lauderdale en dan gaan we richting Naples, waar we een condo hebben gehuurd via Airbnb.

Nu nog een huurauto via Hertz, National of Avis, maar gezien de verschillen in prijs denk ik dat we voor Hertz kiezen. Moet alleen nog even uitzoeken hoe het die codes werken. ;)

Groet, Bob.
Gebruikersavatar
Disney-Golf
Amerikakenner
Berichten: 1073
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:31
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 Mainstreet Disneyworld,FL 32830

Re: Bprince

Bericht door Disney-Golf »

Welkom op dit forum!
Ik heb een vraag uit pure nieuwsgierigheid…
Sinds je 30 jaar op vakantie naar Florida gaat mag ik toch veronderstellen dat dit je favoriete vakantie bestemming is, toch?
Wel dan heb je ook de huizencrash van 2008 meegemaakt… Waarom heb je dan geen vakantiehuis gekocht toen de prijzen echt belachelijk waren t.o.v. de huizen in Europa?
Nogmaals “no judgement” enkel nieuwsgierigheid!
Als je dat wil delen met ons uiteraard? 🤷‍♂️
mblokland
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 17 jun 2013, 13:06
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Even voorstellen: Bprince

Bericht door mblokland »

Bprince schreef:
09 mei 2022, 21:03
Dag allemaal,

Mijn naam is Bob en samen met mijn vrouw reizen wij al ongeveer 30 jaar naar Florida. Sinds Corona zijn wij helaas, zoals misschien vele andere, niet in staat geweest om naar Florida te gaan.

Groet, Bob.
Leuk @Bprince bel me maar even voor de autohuur kan het je vrij snel uitleggen ;-)
Bprince
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 mei 2022, 19:39
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Even voorstellen: Bprince

Bericht door Bprince »

Geen probleem om dit te beantwoorden. Florida is inderdaad favoriet voor ons maar is niet het enige land waar we jaarlijks naar toe gaan. Rond februari zitten we meestal, als er geen Corona was, in Maleisië voor een week of 6. Omdat Maleisië nog niet open was voor buitenlanders hebben we dit jaar ook Bonaire ontdekt omdat je daar geweldig kan duiken.

Waarom we geen huis hebben gekocht in 2008 is omdat ik net mijn bedrijf was gestart en we het geld daarvoor nodig hadden. Jammer dat het niet anders was maar soms moet je een keus maken:)
Bprince
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 mei 2022, 19:39
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Even voorstellen: Bprince

Bericht door Bprince »

mblokland schreef:
10 mei 2022, 12:05
Bprince schreef:
09 mei 2022, 21:03
Dag allemaal,

Mijn naam is Bob en samen met mijn vrouw reizen wij al ongeveer 30 jaar naar Florida. Sinds Corona zijn wij helaas, zoals misschien vele andere, niet in staat geweest om naar Florida te gaan.

Groet, Bob.
Leuk @Bprince bel me maar even voor de autohuur kan het je vrij snel uitleggen ;-)
Dank je Marc, ga ik zeker doen
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer