Even voorstellen: DaintyDream

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
DaintyDream
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jul 2018, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 4

Even voorstellen: DaintyDream

Bericht door DaintyDream »

Hoi! Ik lees hier al jaren mee, maar heb mezelf nooit voorgesteld.

Volgende maand ga ik met mijn vriend en dochter (5 jaar) voor 3 weken naar California. We landen in SF en rijden vanaf daar naar beneden via de Coastal Highway en we bezoeken familie in en om LA en SD.

Ik ben al een aantal keer in de VS geweest:
2012: 1 week in Grand Rapids, Michigan en 4 weken in LA/San Diego bij familie (mijn eerste keer alleen op vakantie en VS)
2013: 10 dagen NYC met vriendinnen
2016: 3,5 week LA en San Diego met mijn vriend, dochter (toen 1,5 jaar), mijn broertje en schoonzusje. Vanuit daar hebben we met een camper een rondreis gemaakt langs Las Vegas, Bryce Canyon, Grand Canyon, Yosemite, Sequoia en South Lake Tahoe (niet in die volgorde haha).
2017: 8 dagen Texas met mijn vriend, met de Mustang van Houston naar Austin en San Antonio.

We wilden nog een lange reis maken naar Yellowstone, Grand Teton en vanaf daar naar Arches, Monument Valley, Zion etc voordat onze dochter leerplichtig was, maar door Covid uiteraard niet gelukt. We sparen rustig door en dan gaan we als onze dochter wat ouder is.

Alles is wel terug te vinden op mijn blog: daintydream.com

Ik kan niet wachten om volgende maand in het vliegtuig te stappen!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer