Even voorstellen: Muse

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Muse
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 feb 2022, 14:18
Aantal x V.S. bezocht: 6

Even voorstellen: Muse

Bericht door Muse »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Anke, afkomstig uit België en ik heb mijn hart 27 jaar geleden aan de andere kant van de oceaan. Toen 16 en voor het eerst naar Florida me mijn ouders. Sindsdien heb ik het geluk gehad om reeds enkele keren de grote oversteek te kunnen maken en toch al enkele dingen van mijn lange verlanglijst te schrappen.

Ondertussen een partner en twee kinderen rijker, is het reizen naar de andere kant van de wereld wat on hold gezet. Twee jaar geleden waren alle plannen gesmeed om in april opnieuw Florida onveilig te gaan maken, maar helaas kwam er opeens een vreemd coronabeestje roet in het eten gooien en hebben we noodgedwongen onze plannen moeten uitstellen. Gisteren hakten we dan toch na veel getwijfel de knoop door en boekten we opnieuw vluchten en een wagen. Dus: again America here we come!

Ondanks het feit dat ik toch al wat ervaring heb in de States, zit ik nog met wat praktische vragen. Ik hoop daar dan ook hier wat antwoorden op te vinden.

Groetjes,

Anke
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer