Even voorstellen: Eliza

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Eliza
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 dec 2021, 11:38
Aantal x V.S. bezocht: 0

Even voorstellen: Eliza

Bericht door Eliza »

Hoi hoi,

Ik ben Eliza. Ik ben (vorig jaar) getrouwd met Tim. We zijn dertigers en hebben geen kinderen.
Na een tijdje meelezen heb ik zo juist besloten om ook eens een account aan te maken.

We zijn nog nooit in de verenigde staten geweest. (Zelfs nog nooit buiten Europa). We vertrekken 7 januari echter voor de eerste keer naar de verenigde staten voor onze (al twee keer uitgestelde) huwelijksreis. We zijn grote Disney fans en gaan daarom drie weken naar Orlando, Florida, waar we eerst een week universal studios (waaronder een bezoek aan de Kennedy Space Centre) en vervolgens twee weken walt disney world zullen bezoeken.
Over Universal en Disney World weten we bijna alles wat er te weten valt (al jaren fans en al ruim twee jaar bezig met het plannen van deze reis, originele datum was 12 mei 2020). Maar over reizen naar de verenigde staten en de verenigde staten zelf weten we nog niet zo veel.

Wij kijken er heel erg naar uit om te gaan en er zal niet zo veel zijn wat ons op dit moment nog kan tegenhouden, maar vinden het nu met alle nieuwe regels ook super spannend.

Ik ben overigens ook super dyslectisch, dus nu alvast sorry voor alle spelfouten.

Groetjes Eliza.
jvinch
Amerikakenner
Berichten: 1394
Lid geworden op: 14 sep 2003, 03:39
Locatie: Chicago, IL

Re: Even voorstellen: Eliza

Bericht door jvinch »

Hi Eliza,

Beetje laat - maar toch welkom op het forum. Inmiddels is de reis al achter de rug. Ik hoop dat je een geweldig leuke tijd hebt gehad!

Veel plezier op het forum.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer