Hoi! Reeds jarenlange lurker meldt zich aan: Berry

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Berry
Amerikafan
Berichten: 144
Lid geworden op: 27 mar 2021, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 5

Hoi! Reeds jarenlange lurker meldt zich aan: Berry

Bericht door Berry »

Beste forumleden,

Na een aantal jaar 'lurken' op dit forum heb ik besloten nu toch een account aan te maken en ook actief mee te gaan doen aan discussies.

Aanleiding voor dit alles is dat mijn vriendin en ik het rond hebben op werk dat we tot 90 dagen op reis kunnen in Amerika! Het idee nu is om een coast to coast roadtrip te maken van San Fransisco richting Washington DC. Reis zal plaatsvinden van ergens in mei tot juli/ augustus 2022. Wij hebben goede hoop dat er dan voldoende weer mogelijk is i.h.k.v. de Covid perikelen.
Voorpret hierbij is al half the fun dus vandaar dat ik binnenkort ook wel een topic zal opzetten met het reisplan en de vraag voor feedback.

Stukje achtergrond; Wij zijn eind 20 en begin 30, woonzaam in Drenthe en allebei stapelgek op Amerika. Mijn vriendin heeft ook verre familie in Amerika (omgeving Chicago) en directe familie in Canada (omgeving Vancouver, Seattle en Toronto) wonen.
Gezamenlijk hebben wij 3 weken gekampeerd in Washington en Oregon in september 2018 en in 2019 in eind September/ begin oktober in New England aan Leaf peeping gedaan. Hiernaast hebben we ook meerdere reizen/ city trips gedaan in Amerika voor we elkaar kenden. Waaronder de bekende Zuidwest Trip, rondje Yellowstone en city trips NY en Toronto

Groet, Berry
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer