Even voorstellen: Visser

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Visser
Amerikafan
Berichten: 172
Lid geworden op: 05 mei 2018, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 1

Even voorstellen: Visser

Bericht door Visser »

Zal me ook even voorstellen. Woon in Indiana in een gehucht, Leavenworth. Eigenlijk 10 km buiten het dorp bij de Ohio river.
Was getrouwd met een Amerikaanse dame in '93. Zij is 5 januari 2013 overleden. Toen ik haar ontmoette, verzorgde zij haar kleindochter. Ben al een hele tijd haar legal guardian. Ze is in een tehuis, gewoon een groot huis waar 4 patiënten wonen.
Haal haar heel vaak naar huis, ieder jaar de max aantal dagen. Normaal 60, vorig jaar 120 ivm. Covid. Dit jaar mag ze 180 dagen naar huis.
En gebruik altijd alle dagen.
Zij was thuis totdat mijn vrouw ziek werd.

Werk zelf niet meer, was altijd chauffeur maar na een hartaanval ging het mis. Nu een ICD met 3 draden naar het hart. Maar voel me goed.

Een filmpje met de kleine meid in de truck, haar bijnaam is happy ... Ze is doof, kan niet praten, heeft 4 staven in haar rug, kan niet lopen enz... Ze heeft mij meer geleerd over het leven dan wie dan ook. Trucking was 't liefste wat ze deed.

.
Ceecee_2
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 mar 2021, 20:46
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Visser

Bericht door Ceecee_2 »

Hoi Visser,

Dank je voor het delen van je mooie verhaal en je onzettend mooie filmpje wat heeft die meid de tijd van haar leven.

Ik vind het geweldig om te zien dat je ondanks je verliezen en de problemen met je gezondheid zo positief in het leven blijft staan. Gelukkig voel je je goed.

Ik ben zelf ook net nieuw hier dus ben de boel aan het verkennen. Ik denk dat met al deze mensen er nog maar weinig zaken onbekend voor ons blijven van het grote usa.

Groetjes Ceecee
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer