Hoi, even voorstellen. Ik ben Naomi (NaomiS)

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
NaomiS
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2021, 16:25
Aantal x V.S. bezocht: 0

Hoi, even voorstellen. Ik ben Naomi (NaomiS)

Bericht door NaomiS »

Hoi allemaal!

Ik ben Naomi (NaomiS). Nu ik richting de 30 ga wil ik toch graag één van mijn dromen waarmaken, namelijk reizen door Amerika. Tot op heden nog nooit naar Amerika geweest. Dit is ook de reden geweest om op zoek te gaan naar alle tips en tricks die er te vinden zijn :D en zo te zien kan ik hier mijn hart ophalen!

Mijn plan is om volgend jaar (van maart t/m mei) voor ong. 3 maanden te gaan roadtrippen door Amerika (alleen). Mn zuid en west amerika lijkt me erg leuk. Ik ben actief aangelegd als het gaat om wandelen ed. Grote steden trekken mij minder, maar als ik er toch langskom/doorheen rijd dan is een bezoekje natuurlijk wel leuk :thumbup: .

Ik hoop dat ik veel leuke tips en tricks kan vinden/krijgen hier om mij op weg te helpen in mijn planning.

Groetjes NaomiS
Gebruikersavatar
Ingrid1958
Amerikakenner
Berichten: 724
Lid geworden op: 30 okt 2010, 18:03
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: Tilburg

Re: Hoi, even voorstellen. Ik ben Naomi (NaomiS)

Bericht door Ingrid1958 »

Welkom Naomi, heerlijk vooruitzicht zeg, ik heb zelf ook al diverse reizen alleen gedaan en het is fantastisch, mijn eerste ervaring alleen was een 6weken trip naar Californië en ondertussen al heel veel gezien en gedaan. Zeker moet je de steden niet vergeten, met de combi van de natuur is er een perfecte match te maken.
Van Californië tot aan het oosten via het diepe zuiden is geweldig om te doen, te veel tips en adviezen, ik zou zeggen, begin lkkr met lezen van diverse reisblogs en hier het forum , hier haal je heel veel bruikbare info uit.
Veel succes met plannen. Het wordt geweldig, groeten Ingrid
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England


http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41972
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Hoi, even voorstellen. Ik ben Naomi (NaomiS)

Bericht door Martin & Marianne »

Welkom op het forum!
Heerlijk vooruitzicht, 3 maanden rondtrekken. :thumbup: Wil je gaan kamperen? en veel nationale parken bezoeken?
Hou er rekening mee dat het in april en mei al best druk kan zijn in met name de parken, dus het is verstandig om wel wat vast te leggen van te voren..

Marianne
NaomiS
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2021, 16:25
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Hoi, even voorstellen. Ik ben Naomi (NaomiS)

Bericht door NaomiS »

Hoi Marianne,

Nationale parken bezoeken is zeker de bedoeling :). Ik ga denk ik een campervan huren ipv kamperen met een tent oid. Voor beide is wat te zeggen natuurlijk, maar omdat ik ook alleen ben denk ik dat ik een campervan wil huren, qua kosten misschien duurder, maar voor mijn gevoel misschien wat veiliger als je alleen bent.
Goed om te weten dat het dan al wat drukker wordt! Ga ik dan ook zeker rekening mee houden.
Laatst gewijzigd door markro op 14 mar 2021, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Een direct bovenstaand bericht in zijn geheel quoten is niet nodig, quote verwijderd.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer