Hi Ceecee hier!

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Ceecee_2
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 mar 2021, 20:46
Aantal x V.S. bezocht: 12

Hi Ceecee hier!

Bericht door Ceecee_2 »

Hoi allemaal,

Zo leuk om even rond te kunnen kijken en zien wat een geweldige verhalen en tips jullie allemaal delen met elkaar.

Mijn naam is Ceecee en ik woon in Nederland en mijn echtgenoot woont in Amerika. Waar we zelf voor gekozen hebben mocht iemand zich dat afvragen. :lol: . Dus heen en weer reizen en met iemand die werkt in het onderwijs en veel langere vakanties waardoor dit gelukkig mogelijk is.

Tenminste dat was ons plan. De huidige omstandigheden maken het net even anders.

Ik ben in 1996 voor het eerst naar Florida geweest voor een rondreis. Fort lauderdale, fort Meyers, Miami, the Keys, Tampa, Orlando, Kissimmee, Sanibel Island. Dit was zo goed bevallen dat ik daarna bijna om de twee jaar ben terug gegaan. Ik heb nog een periode huizen met vlucht mogen verhuren en verkopen voor de huiseigenaar waar ik een huis had geboekt. Dat was echt leuk om andere mensen naar vooral Florida, Kissimmee te laten reizen met alle tips en trucs die ik zelf al jaren had. Zij zijn helaas weg gegaan uit Florida door de vele tornados.

Ik ben toen een tijdje niet naar Amerika geweest maar het bleef kriebelen. Ik ben toen weer gaan reizen naar North Carolina, los Angeles, Las Vegas, New York en natuurlijk weer Florida.

Ik hoop hier inspiratie op te doen voor mijn toekomstplannen en mocht ik met mijn ervaringen iemand blij kunnen maken zal ik dat natuurlijk zeker graag delen!
Gebruikersavatar
Ingrid1958
Amerikakenner
Berichten: 724
Lid geworden op: 30 okt 2010, 18:03
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: Tilburg

Re: Hi Ceecee hier!

Bericht door Ingrid1958 »

Wees welkom Ceecee hier op het forum.. en leuk om te lezen, mijn eerste vakantie was in 1982 ook naar Florida en achteraf pas beseft dat ik het A-virus te pakken had, jaren heimwee gehad naar die vakantie.
Hoewel ik al heel veel gezien heb ondertussen blijft Florida mij erg trekken, zeker in de maanden feb en nov, heerlijk genieten van een fijn niet al te heet zonnetje en probeer ook zo vaak mogelijk te gaan dus erge last van fernweh op dit moment.

Ik hoop voor jullie dat je binnenkort of liefst asap weer op en neer kunt reizen (dan kan ik ook weer) iig wel een bijzondere constructie, but who cares you're happy with it.

Veel leesplezier ook en ik weet je vinden als ik specifieke vragen heb over bv Florida en mssn wel een tiny house, is mijn droom/doel, dus daar ga ik voor.,
groetjes Ingrid
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England


http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Ceecee_2
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 mar 2021, 20:46
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Hi Ceecee hier!

Bericht door Ceecee_2 »

Dank je Ingrid,

Wat een leuk berichtje van je! Ik moest even zoeken hoe ik op jouw bericht moest reageren dus hopelijk heb ik het goed gedaan.

Wat leuk dat je ook zo het A -virus te pakken hebt gekregen ik probeer het wel eens uit te leggen aan mensen maar ben er toch maar mee gestopt. Je moet het mee maken zoals je weet. En wat leuk zo'nTiny house want je kan al grond krijgen voor heel weinig als je de wegen weet. Dus mocht je ooit je plannen willen doorzetten geef maar een gil.

Ja hele bijzondere constructie haha. Maar de omstandigheden laten het nu goed toe dus voor nu is het perfect. Of tenminste zonder Corona natuurlijk waren onze omstandigheden goed...Dank nogmaals voor je berichtje en hoop je hier vaker tegen te komen.

Groetjes Ceecee
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer