Even voorstellen ... Milan op Exchange

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
milan.vangenne
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2021, 19:08
Aantal x V.S. bezocht: 5

Even voorstellen ... Milan op Exchange

Bericht door milan.vangenne »

Goedenavond voor de mensen die dit nog lezen :lol: . Zoals in het onderwerp al staat is mijn naam Milan. Ik ben 16 jaar en doe nu mijn examenjaar in vmbo Tl. Ik weet nog niet zeker wat ik wil in de toekomst, maar 1 ding is zeker, emigreren zo snel mogelijk. Ik ben al 5 keer in de VS geweest en ben verkocht. Met name Florida.

Om het echte Amerika te proeven doe ik dit jaar met de organisatie EF een high school exchange jaar, dit doe ik onder andere omdat ik nog niet zeker weet wat ik later wil doen. Ik twijfel tussen brood en banket en iets in de economische sector.

Volgend jaar zit ik in Ohio. De county is Wayne. Ik ga naar een school met zo een 360 leerlingen.

Ik heb mij voornamelijk aangemeld om meer te weten te komen over emigreren en of het mogelijk is om met een bepaald mbo-diploma in Amerika aan werk te komen, of moet ik nog verder studeren? (dit heeft voornamelijk te maken met of een Nederlands diploma ook in Amerika gebruikt kan worden)

Maar genoeg over mij.

God bless you all. :thumbup:

Milan.
tcjvissers
Amerika-ontdekker
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 jan 2017, 09:17
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Even voorstellen ... Milan op Exchange

Bericht door tcjvissers »

veel succes en plezier op je ontdekkingstocht Milan. als je eenmaal besmet raakt met het Amerika (florida virus) blijkt het prettig hardnekkig 8)
Bennogr
Amerika-expert
Berichten: 8334
Lid geworden op: 26 mar 2006, 07:13
Locatie: Philadelphia, PA

Re: Even voorstellen ... Milan op Exchange

Bericht door Bennogr »

Een Belgische/Nederlandse (dus echt Europese) brood- en banketbakker kan hier in de VS goud verdienen! Economische deskundologen hebben we hier al genoeg.

Een uitwisselingsjaar is een goede manier om uit te vinden wat je echt wil, want vakantie vieren in de VS en er echt wonen verschillen nogal wat.

Hoop dat het je lukt. En dat je je draai vindt.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer