Bohjaaa (Budhy Smit) even introductie

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
bohjaaa
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 feb 2021, 14:47
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bohjaaa (Budhy Smit) even introductie

Bericht door bohjaaa »

Hallo
Mijn naam is Budhy Smit en ik lees al ruime tijd het forum zonder account.
Afgelopen weekend toch besloten een account aan te maken om wanneer nodig eens een vraag te stellen of me te mengen in bestaande topics :)
Mijn ervaring met reizen in Amerika is dat ik ruim 20 jaar geleden met vrienden een rondreis door het Westen heb gedaan en verder nog enkele korte stedentrips naar New York en DC.

Ik heb weer enorm zin in een roadtrip door de Verenigde staten, inmiddels ben ik getrouwd en heb 2 zonen van 9 en 7.
Wij zijn van plan om in 2023 een reis te maken met een camper. Waarom nog zo lang wachten?
Voor deze zomer is het te kort dag. Volgend jaar betrekken we een nieuwbouwhuis waar we vast heel veel verlofdagen voor nodig hebben.
Ook denk ik dat onze kinderen dan een betere leeftijd hebben. Nu worden ze nog niet echt warmvan als ik vraag of ze een stuk mee willen wandelen. En als we daar zijn wil ik wel dat we gezamelijk een paar tochtjes gaan lopen, niets extreem natuurlijk.

Omdat het dus nog ver weg is, ben ik nu dus vooral bezig met inspiratie opdoen, jullie geweldige reisverslagen aan het lezen en al een beetje aan het spelen met een route.

Ik weet zeker dat dit leuke forum enorm zal helpen in een goede voorbereiding :thumbup: :thumbup:
Gebruikersavatar
analogkid
Amerikakenner
Berichten: 1200
Lid geworden op: 28 dec 2009, 17:18
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Arnhem

Re: Bohjaaa (Budhy Smit) even introductie

Bericht door analogkid »

Welkom op het forum, inderdaad een bron van inspiratie. En je moet maar zo denken; hoe langer je van te voren plant, hoe langer de voorpret! :clap:
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
bohjaaa
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 feb 2021, 14:47
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Bohjaaa (Budhy Smit) even introductie

Bericht door bohjaaa »

Precies, zo dacht ik ook. Nu met Covid begint het sowieso al weer te kriebelen na al dik een jaar geen fatsoenlijke vakantie, dus een lange voorpret is altijd leuk. :headbang:
Laatst gewijzigd door markro op 09 feb 2021, 16:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Een direct bovenstaand bericht in zijn geheel quoten is niet nodig, quote verwijderd.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer