Hi allemaal!

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
klokfamily
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 mei 2020, 03:24
Aantal x V.S. bezocht: 4

Hi allemaal!

Bericht door klokfamily »

Hallo,
Ik struin hier al een poosje rond op het forum. Eerst achter de schermen om info te verzamelen en sinds een paar maanden als lid. Ik was er nog niet aan toegekomen om mij, ons, even voor te stellen. Dat maak ik nu goed. :wink:

Wij zijn een gezin met 4 kids, 4 jongens (in de leeftijd van 16-6 jaar). Er is altijd dynamiek en actie met onze 4 jongens om ons heen en dat is dan ook de manier waarop we onze reizen vormgeven. Graag in de natuur, actief, avontuur en genieten van het onbekende.
Drie jaar geleden kregen wij de vraag of we voor een tijdje in Houston wilden gaan wonen ivm werk. Dat wilden we ... We wonen inmiddels 2 1/2 jaar in de Houston-area en we hopen hier nog 2 jaar te blijven. Eén van de belangrijkste motivaties om een poos in de USA te gaan wonen was de mogelijkheid om relatief gemakkelijk heel veel te kunnen reizen in een ander deel van de wereld. Wij houden namelijk veel van reizen! Het gekke was alleen dat Noord-Amerika voor ons nog volledig onbekend was.

We zijn dus vol enthousiasme aan de slag gegaan met het ontdekken van de US:
2018: Texas Hill Country, Florida, Houston-area
2019: New Orleans eo, Zuidwesten, Dallas/Fort Worth, Corpus Christi/Port Aransas
2020: Deep South, New Mexico

En dat smaakt naar meer. ;-)
2018: Texas, Rondje Florida
2019: New Orleans eo, rondje Zuidwesten, Texas
2020: New Mexico, Florida, Rondje Zuidelijke staten (LA, AL, FL, GA, NC, SC, TN), Texas
2021: Californie, rondje Denver (incl RMNP, Arches eo, Yellowstone, Black Hills), Hawaii
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer