Even voorstellen ... Diederik

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Diederik52
Amerikafan
Berichten: 253
Lid geworden op: 27 aug 2020, 11:03
Aantal x V.S. bezocht: 9

Even voorstellen ... Diederik

Bericht door Diederik52 »

Hallo! Ik heb me vandaag als lid aangemeld omdat ik een bericht wilde plaatsen (onder: USA Trip in september 2020 - wat doen jullie?) en wil me dus ook even netjes voorstellen. Na onze eerste reis in 2000 naar de VS waren we zo enthousiast dat mijn partner en ik daarna nog meermalen reizen hebben gemaakt, zie hieronder. We houden vooral van de ongelooflijke "open spaces" als je er rondrijdt, het gevoel van vrijheid daarbij, de indrukwekkende landschappen, de vele herinneringen aan het "Wilde Westen" en de pioniersgeest, de vriendelijkheid van de mensen (hoewel meestal vluchtig), het rondtrekken van motel naar motel of B&B, de gang van zaken in "diners" met hun bijzondere sfeer maar ook het genieten van een goed diner in wat betere restaurants. De laatste jaren vind ik het erg leuk om alles precies uit te zoeken en leuke/goede adresjes alvast te reserveren – dat is een belangrijk deel van de voorpret. Daartoe behoort ook het opsporen, localiseren en fotograferen van traditionele wind- en watermolens, amerikaanse liefst houten wind engines, ore crushing stamp mills, en irrigatieraderen (noria's).
De reis van dit jaar gaat helaas niet door, wellicht volgend jaar in de hoop dat er vaccins en medicijnen zijn ontwikkeld en de situatie in de VS ook weer genormaliseerd is…
Diederik

1996: Ottawa – Ontario (+Québec), British Columbia
2000: Virginia, West Virginia, Maryland, Washington DC, Delaware, Pennsylvania, North Carolina, Tennessee
2004: British Columbia, Vancouver Island
2005: California, Hawaii
2010: Minnesota, Illinois, Iowa, Nebraska, Boston - New England
2011: New York
2012: California, Nevada, Utah, Colorado, Arizona
2016: California, Arizona, New Mexico, Colorado, Wyoming, Idaho, Utah, Nevada
2019: California, Oregon, Idaho, Montana, Washington
2020 2021: Illinois, Iowa, Nebraska, Colorado, South Dakota, Minnesota, Wisconsin
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer