Even voorstellen: Lin&co

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Lin&co
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mei 2019, 11:52
Aantal x V.S. bezocht: 3

Even voorstellen: Lin&co

Bericht door Lin&co »

Hallo!

Ik ben Linda, & co staat voor de rest van mijn gezin; Man en 3 kids (dochter = 19 en zoons (2ling) = 17!

Wij vliegen over 9 weken al naar West USA voor een (hopelijk!) onvergetelijke 3 weken trip met onze, bijna niet meer met vakantie meegaande, kids..!
Zal voor ons allemaal ook flink aanpassen zijn, met 5 volw. in een kleine ruimte..!
Onze Start is in San Fransisco (eerst 7 dagen een 7 pers. auto waarmee we van SF via Yosemite, Sequoia (onderlangs dus!) via Death Valley naar Las Vegas reizen, om vanaf daar de auto in te wisselen voor een Road Bear 30Ft Camper, waarmee we 11 dagen een rondje rijden door en naar Zion, Bryce, Capitol Reef, Arches, Monument Valley , Page, Grand Canyon en weer terug naar Las Vegas. Vanuit Las Vegas vliegen we dan ook weer terug.

Ter voorbereiding van onze trip heb ik al veel tips en info uit jullie verhalen gehaald, en nu leek het mij wel tijd om hier een eigen account aan te maken om zo ook actief deel te kunnen nemen, vragen te stellen (want nog niet alle Campgrounds liggen vast!) en onze eigen ervaringen straks ook met jullie te kunnen delen!

Lin
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer