Even voorstellen: Neehweh

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Neehweh
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 jan 2019, 10:56
Aantal x V.S. bezocht: 4

Even voorstellen: Neehweh

Bericht door Neehweh »

Hallo allemaal,

mijn naam is Bart en samen met mijn vriendin Sara zouden we meedoen aan de volgende loterij om een GC te verkrijgen. We zijn al verschillende keren op reis geweest naar de VS, wel altijd maar naar de staat Vermont. Daar wonen namelijk verschillende vrienden van ons. Maar wat een prachtige staat! Na het laatste bezoek zijn we het zeker: dit is onze happy place.

In de toekomst willen we dus ook graag naar daar vertrekken. Ik vrees echter dat we moeten hopen op de loterij, gezien we denken dat we geen job hebben om "op uitnodiging" een GC te krijgen: Zij is uitzendconsulente en ik ben opvoeder. Of dat onze job daar ook zou worden, weten we niet. Op dit moment is de droom om daar te wonen groter dan deze job te blijven doen.

Nu zitten we sowieso nog met heel veel vragen, waarop ik hoop hier op dit forum wel een antwoord te vinden. Ik heb alleszins al veel gelezen en de verhalen van de mensen die het gelukt is, zijn ontzettend interessant en doen de hoop alleen maar groter worden.

Groetjes,

Bart en Sara
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer