Even voorstellen: Vivian_

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Vivian_
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2019, 13:21
Aantal x V.S. bezocht: 2

Even voorstellen: Vivian_

Bericht door Vivian_ »

Goedemiddag mede Amerika liefhebbers,

Al enige tijd volg ik de Facebookpagina en gezien we in 2020 weer terug naar de U.S.A. gaan, bedacht ik me toch maar eens lid te worden voor alle nuttige informatie die op de achtergrond wordt besproken :).

In 2013 zijn mijn vriend en ik 8 dagen in New York geweest. We verbleven in het New Yorker en hebben zo veel, maar toch zo weinig gezien. We gaan daarom zeker nog een keer terug, want we hebben bewust gekozen om het Empire State, Top of the Rock en nog enkele andere bekende dingen nog niet te doen.

In 2017 zijn we voor het eerst op rondreis gegaan door California en Nevada.
Begonnen in Las Vegas en daar na een paar dagen onze gruwelijke Chevrolet Camaro opgehaald. Vervolgend door Death Valley naar Bakersfield (Sequioa NP/Kings Canyon NP), Fresno, Twain Harte (Yosemite NP), San Fransisco, Monterey, Cambria, Santa Barbara, Los Angeles, Palm Springs en Las Vegas.

We zijn van plan om in 2020 aan te vliegen op Los Angeles/Las Vegas of Phoenix, Flagstaff, Grand Canyon, Page (met alles wat daar in de buurt ligt), Bryce NP, Zion NP, Lake Meade (eventueel) en dan eindigen aan het strand in de buurt van LA. Echter, we twijfelen ook of we niet nu wat meer tijd willen nemen om nogmaals langs Yosemite te rijden en naar Lake Tahoe. Er ligt daardoor nog niets echt vast (afgezien van de GC/Zion en Bryce).

Ik ben al weer een halfjaar bezig met simpele voorpret, van het opzoeken van wandelingen en routes tot kijken of we bij de Walmart campingspullen kunnen kopen etc. :)

Als jullie vragen of tips/trics hebben, ik hoor het graag! En aanbevelingen zijn ook erg welkom natuurlijk!

Vivian_
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer