Petr@1965

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Petr@1965
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 nov 2018, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 3

Petr@1965

Bericht door Petr@1965 »

Hoi, ik zal mij ook even voorstellen: Petra, 53 jaar en we gaan volgend jaar met ons gezin, bestaande uit man, 2 zonen en 1 schoondochter, 3 weken met een camper een rondreis in West Amerika maken. Ik ben lid geworden omdat ik hoop op dit forum de nodige tips te krijgen. De reis is al geboekt en de ik heb al een globale planning gemaakt. Nu wil ik de puntjes op de i gaan zetten!
Dit is niet de eerste keer dat we naar Amerika gaan. We zijn in 2006 met ons gezin, toen nog met 4, met de camper naar Oost Amerika geweest. Paar dagen New York en daarna met de camper rond gereisd. Cape Cod, Washington, Niagara Waterfalls etc. Was een geweldige ervaring!
Daarna zijn we met onze jongste zoon in 2013 een week naar New York geweest. Was ook super! In de herfst, in een air bnb om de hoek van Central Park.
In 2016 liep onze jongste zoon stage in Atlanta en hebben we hem daar opgehaald en hebben we met z'n drieën een midweek Florida gedaan. Daarna zijn mijn man en ik, dit keer met auto, naar Memphis gereden en vandaar naar beneden gezakt om te eindigen in New Orleans. Ook nu weer een geweldige ervaring!
En nu dan, over 262 dagen, met z'n vijven! We hebben er heel veel zin in!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42050
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Petr@1965

Bericht door Martin & Marianne »

Welkom op het forum! Mooie plannen!
Als je de route voorlegt in het zuidwesten forum zul je veel tips krijgen!

Marianne
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer