Even voorstellen, ik ben Elma

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Elmac
Amerika-newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 okt 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Even voorstellen, ik ben Elma

Bericht door Elmac »

Hoi allemaal,

Ik (Elma) lees alweer een paar weken mee omdat we (man, 2 tieners en ik) volgend jaar zomer naar Amerika gaan.
We starten op 24 juli in Las Vegas en vliegen op 16 augustus vanaf Los Angeles weer terug.

We zijn in 2006 ook geweest, met de kinderen (toen 2 en 4) rond gereisd en als een van de hoogtepunten toen bij Emerald Bay,Lake Tahoe getrouwd.
We doen grotendeels dezelfde reis als toen maar nu dus met 2 tieners (15 en 17) die er enorm naar uitkijken.

groetjes
Elma
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Even voorstellen, ik ben Elma

Bericht door Mrvanilla »

Hallo Elma, welkom. Leuk dat je je hebt aangemeld en leuk dat jullie van plan zijn zo'n mooie reis te maken. Je zult hier genoeg tips tegenkomen. ter voorbereiding vind ik het zelf altijd fijn om reisverslagen van andere reizigers te lezen. Er zijn een hoop forumleden die een blog bijhouden. Zo kun je een beetje ontdekken wat je mooi lijkt en hoe lang je ergens voor uit moet trekken. Verder kun je je eens inlezen op sites als Ontdek-Amerika en natuurlijk AllesAmerika zelf. Ter zijner tijd kun je nog een topic openen met jullie route, je zult dan veel adviezen krijgen. Voor nu veel plezier met rondneuzen hier!
Groetjes,
Daniel
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer