Ik ben Georgette en nieuw op 't forum

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Georgette
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 sep 2018, 20:07
Aantal x V.S. bezocht: 1

Ik ben Georgette en nieuw op 't forum

Bericht door Georgette »

Hallo allemaal,

Ik ben Georgette en ben nieuw op het forum. Samen met mijn man en 2 zoons (20 en 16 jaar) gaan we in juli/aug 2019 voor het eerst een rondreis maken. Las Vegas-San Francisco stond al heel lang op ons lijstje. Vanwege een kampioenschap van mijn zoon gaan we 1,5 week ervoor naar Atlanta. Daardoor hebben we besloten om er gelijk een rondreis aan vast te plakken. Hierdoor hebben we maar 2 weken voor de rondreis en hebben daardoor ook een kleiner budget. Vliegtickets zijn al geboekt :) Ik heb al veel gelezen en tips eruit gehaald. Toch zou ik nog graag wat tips/aanvullingen/suggesties van jullie willen krijgen.

We willen graag natuurparken zien, maar vinden een combinatie met steden leuk. Ik ben zelf niet zo’n wandelaar, maar een korte hike moet wel lukken. Misschien nog een leuke activiteit als fietsen of kanoën. Vanwege de warmte willen we af en toe wat kunnen afkoelen in een rivier of zwembad.
In eerste instantie had ik een route gemaakt met de auto. Maar een camper spreekt ons toch meer aan vanwege de bewegingsruimte, niet elke keer in- en uitpakken, zelf koken en het kamperen op mooie plekjes. Maar het moet natuurlijk wel mogelijk zijn m.b.t. wat we willen zien en niet het gevoel hebben dat we overal doorheen vliegen.

Voorlopig kwamen we uit op de volgende route met een camper.
ma 29 juli: 8.30 aankomst Las Vegas. Auto ophalen. Hoover Dam bekijken. Inchecken hotel bij de Strip met zwembad. LV bekijken en shoppen.
di 30 juli: ‘s morgens auto inleveren. ’s middags camper ophalen en boodschappen doen. Overnachten bij camping Circus Cirus (zwembad).
woe 31 juli: Rijden naar door Zion National Park (zuidkant?). Fietsen halve dag? Daarna overnachten bij Zion (Watchman?) of Bryce (Ruby’s Inn camping met zwembad)?
do 1 aug: Bryce bekijken. Overnachten Bryce Ruby’s Inn camping.
vrij 2 aug: Naar Page rijden. Zwemmen Lake Powell, Glen Canyon Dam, Horseshoe bend, Lower Antilope Canyon. Page camping Lake Powell Campground?
za 3 aug: Page Rainbow Bridge National Monument. Tour Upper Antilope Canyon rond de middag. Overnachten in Page.
zo 4 aug: Naar Grand Canyon Village (zuid of noordkant?). Waarschijnlijk een stuk rijden met bus of camper. Camping Trailer Village RV park of Gran Canyon Camper Village?
Ma 5 aug. Richting Los Angeles via Joshua Tree? Indien mogelijk dat we iets van het park kunnen zien en overnachten op een camping die op de route ligt? Of via Mojave National Preserve?
Di 6 aug: Naar Hollywood RV parc. Auto huren? Touren door Hollywood en Beverly Hills.
Woe 7 aug: Auto inleveren. Via Venice Beach en Santa Monica beach eventueel Malibu naar Yosemite. Lakes RV Resort, Ridge Resort of Indian Flats RV park?
do 8 aug: Yosemite bezichtigen met bus of hike maken of ??? Overnachten Yosemite.
Vrij 9 aug: Yosemite. Overnachten San Francisco Treasure Island (BART naar centrum).
Za 10 aug: San Francisco. Alcatraz (of zondag?) + SF verkennen
Zo 11 aug: San Francisco fietsen Golden Gate Bridge + SF verkennen.
ma 12 aug: Camper vroeg inleveren. Vlucht terug 14.00

We twijfelen nog of we de camper de laatste dag inleveren of 10 aug. Hebben we genoeg tijd om de camper in te leveren op 12 aug en op tijd op het vliegveld te komen?
We willen graag wel campings met elektriciteit. Suggesties voor onze reis zijn zeer welkom! Ik ben benieuwd. Groetjes, Georgette
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Ik ben Georgette en nieuw op 't forum

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo, welkom op het forum!

Vragen over de route kun je het beste in het zuidwestenforum plaatsen. Succes met de voorbereidingen!

Marianne
Georgette
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 sep 2018, 20:07
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Ik ben Georgette en nieuw op 't forum

Bericht door Georgette »

Bedankt Marianne. Ik ga het doen!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer