Even voorstellen. Hallo ik ben Angel

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Angelbeljaars
Amerika-ontdekker
Berichten: 57
Lid geworden op: 18 sep 2018, 21:47
Aantal x V.S. bezocht: 0

Even voorstellen. Hallo ik ben Angel

Bericht door Angelbeljaars »

Hallo, ik ben Angel

Samen met mijn man en 2 kinderen willen wij gaan sparen voor een mooie Amerika beleving.
Ik vind het erg leuk om veel te lezen over de reiservaringen en tips van iedereen.
De voorpret gaat misschien nog jaren duren, maar daar kan ik ook al erg van genieten.
Gebruikersavatar
Aricon
Amerika-expert
Berichten: 2038
Lid geworden op: 20 nov 2007, 21:38
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: boven Groningen

Re: Even voorstellen. Hallo ik ben Angel

Bericht door Aricon »

Welkom op het forum!

Ook voorpret is erg leuk. Je kan dan langzamerhand alvast een mooie reis bedenken en goed voorbereid op reis gaan. :thumbup:
Angelbeljaars
Amerika-ontdekker
Berichten: 57
Lid geworden op: 18 sep 2018, 21:47
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Even voorstellen. Hallo ik ben Angel

Bericht door Angelbeljaars »

Dank je.

Ja de voorpret is super leuk. Er is ook al wel een aardig beeld van wat we graag willen zien, maar ook veel vragen.
Ik ga eerst eens lekker rond kijken op deze side. Echt top hoeveel informatie iedereen elkaar kan geven. De vragen die
Open blijven ga ik ook zeker voorleggen aan de mensen hier.
Gast

Re: Even voorstellen. Hallo ik ben Angel

Bericht door Gast »

Leuk dat jullie naar Amerika willen! Ooit wel eens in Amerika of Canada geweest?
Angelbeljaars
Amerika-ontdekker
Berichten: 57
Lid geworden op: 18 sep 2018, 21:47
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Even voorstellen. Hallo ik ben Angel

Bericht door Angelbeljaars »

Nee nog nooit, maar het is altijd wel een droom geweest om de mooie natuurparken te kunnen bezoeken in het zuidwesten. In eerste instantie hadden we het idee om het te gaan doen als de kinderen hun eigen weg gaan, maar langzamerhand kwam het idee om het als gezin te doen. Het lijkt mij een belevenis waar je levenslang samen op terug kunt kijken. Ik ben gaan inventariseren wat de kosten kunnen zijn voor 4 personen. Dat is niet mis. Maar je moet ergens beginnen :D dus een rekening geopend en sparen maar. Ondertussen is er veel tijd om alles goed uit te zoeken, heerlijk om zoveel te lezen over al die mooie plekken.
Gast

Re: Even voorstellen. Hallo ik ben Angel

Bericht door Gast »

Qua kosten valt een reis naar Amerika reuze mee, is makkelijk te doen als je even goed spaart.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Even voorstellen. Hallo ik ben Angel

Bericht door Martin & Marianne »

Welkom op het forum! De voorpret is al heel erg leuk!
stormbreaker schreef:Qua kosten valt een reis naar Amerika reuze mee, is makkelijk te doen als je even goed spaart.
Dat vind ik niet. Met name hotels zijn de laatste jaren erg duur geworden. En de vluchten tikken ook behoorlijk aan als je met 4 personen bent. Camperhuur is ook erg duur, zeker in het hoogseizoen. Je kunt heel veel besparen door in de parken met ene tent te kamperen. Onze dochters hadden eerst hun bedenkingen maar vonden dat vorig jaar toch heel erg leuk. Kijk daarvoor eens in ons 2017-verslag, en kijk eens naar de verslagen van Elly op http://www.michelly.nl. Zij houden ook altijd bij hoeveel ze uitgegeven hebben.
En spaar vooral voldoende; het is jammer om vanwege het budget keuzes te maken die minder optimaal zijn (op grote afstand van de parken overnachten bijvoorbeeld, of te weinig tijd te hebben).

Marianne
Angelbeljaars
Amerika-ontdekker
Berichten: 57
Lid geworden op: 18 sep 2018, 21:47
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Even voorstellen. Hallo ik ben Angel

Bericht door Angelbeljaars »

Hallo Marianne,
Ik heb jou link naar de reisverslagen bekeken en ook bij jullie eigen verslag van 2008 gezien. Daar gaf je ook alle kosten aan :thumbup: dat zal voor iedereen verschillen en na 10 jaar zullen de prijzen ook anders liggen, maar het geeft wel meerdere mogelijkheden weer. Bedankt voor de tip.
Wij gaan zelf waarschijnlijk kijken voor een auto met 4 wiel aandrijving en hoge instap. Dit om allebei te kunnen rijden en ook onverharde wegen in de route op te kunnen nemen. Ik weet niet of ik een camper mag besturen, maar wil het ook niet. :wink: De overnachtingen zullen dan in motels, hotels, B en B of iets dergelijks zijn.
Ook heb ik op deze side al vaak genoeg gelezen dat het te doen is om zelf je reis te organiseren. Het lijkt mij wel veel werk maar ook super om het helemaal zelf te kunnen bepalen. En er is genoeg tijd.

Angel
opvakantie
Amerikafan
Berichten: 217
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:08
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Even voorstellen. Hallo ik ben Angel

Bericht door opvakantie »

Als je een auto huurt check dan van tevoren of je wel van het asfalt af mag. Dat is namelijk niet altijd toegestaan volgens de voorwaarden van je huurcontract. En als je op het geld let dan krijg je misschien meer ruimte als je een mini-van huurt in plaats van een SUV.
Angelbeljaars
Amerika-ontdekker
Berichten: 57
Lid geworden op: 18 sep 2018, 21:47
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Even voorstellen. Hallo ik ben Angel

Bericht door Angelbeljaars »

Bedankt voor de tip die komt in mijn lijstje
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer