deesjohn2108 voorstellen

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Gesloten
Gast

deesjohn2108 voorstellen

Bericht door Gast »

Hallo, wij zijn Desiree en John en nieuw op dit forum. Wij zijn vorig jaar samen naar NY geweest, Voor Desiree was dit haar 2e keer, voor mij al de 8e keer. Ik heb verder al aardig wat gezien van de USA, Desiree helaas nog niet. Maar daar gaan we verandering in brengen. Volgend jaar gaan we de Route 66 volgen vanaf Chicago tot aan LA.

We zullen vast heel wat te vragen hebben ondanks het feit dat we zelf ook graag het eea uitzoeken.

Groet,

John
Gebruikersavatar
Aricon
Amerika-expert
Berichten: 2038
Lid geworden op: 20 nov 2007, 21:38
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: boven Groningen

Re: deesjohn2108 voorstellen

Bericht door Aricon »

Welkom op het forum.

Leuk, Route 66! Heb ik in 2014 gedaan. Neem er vooral de tijd voor. Je ziet zoveel onderweg en je wilt vaak even stoppen. Je kunt ook zomaar een tijd staan kletsen met mensen langs de route.

Veel plezier gewenst met de voorbereidingen.
Gast

Re: deesjohn2108 voorstellen

Bericht door Gast »

Heren , dames Moderators,

kan een van jullie mijn account verwijderen / blokkeren.

ik wil geen gebruik meer maken van dit forum, en ik kan zelf nergens een optie vinden om mijn profiel te verwijderen.

dank
kastelke
Amerika-expert
Berichten: 18756
Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
Locatie: Oakville, Ontario
Contacteer:

Re: deesjohn2108 voorstellen

Bericht door kastelke »

Je kan gewoon kiezen om niet meer actief te zijn. Waarom zou je je account moeten verwijderen? Of blokkeren? Heb je je username en password aan anderen gegeven, en wil je niet dat zij nog iets kunnen schrijven onder jouw naam?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: deesjohn2108 voorstellen

Bericht door Mrvanilla »

Beste, we kunnen je account niet zomaar verwijderen. Het maakt threads waarin je actief bent onleesbaar als berichten van je verdwijnen. Wel kunnen we desgewenst je inlog- gegevens verwijderen zodat je niet meer kunt inloggen en je emailadres e.d. niet meer bij ons bekend zijn.

Daarnaast kunnen we je username aanpassen naar bijvoorbeeld 'gast'.

Ik hoor het graag.
Groetjes,
Daniel
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: deesjohn2108 voorstellen

Bericht door mtl »

Pb sturen aan de moderators.
Gast

Re: deesjohn2108 voorstellen

Bericht door Gast »

Mrvanilla schreef:
17 jul 2019, 13:36
Beste, we kunnen je account niet zomaar verwijderen. Het maakt threads waarin je actief bent onleesbaar als berichten van je verdwijnen. Wel kunnen we desgewenst je inlog- gegevens verwijderen zodat je niet meer kunt inloggen en je emailadres e.d. niet meer bij ons bekend zijn.

Daarnaast kunnen we je username aanpassen naar bijvoorbeeld 'gast'.

Ik hoor het graag.
graag
Gast

Re: deesjohn2108 voorstellen

Bericht door Gast »

kastelke schreef:
17 jul 2019, 13:24
Je kan gewoon kiezen om niet meer actief te zijn. Waarom zou je je account moeten verwijderen? Of blokkeren? Heb je je username en password aan anderen gegeven, en wil je niet dat zij nog iets kunnen schrijven onder jouw naam?
ik wil hier gewoon niet meer actief zijn, mede door dit soort rare reacties.
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer