Hallo! Mier hier :)

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mier37
Amerika-ontdekker
Berichten: 90
Lid geworden op: 26 aug 2018, 22:07

Hallo! Mier hier :)

Bericht door Mier37 »

Goedenavond iedereen,

Ik ben Mier en Ik lees al een tijdje mee omdat mijn partner en ik al een tijd het plan hebben om naar de states te gaan om een mooie rondreis te maken. Volgend jaar mei is het dan zover! :clap: Dit word voor ons de allereerste keer dat we in Amerika gaan reizen. Beiden hebben al vele reizen achter de rug (vooral Azie en ik ben zelf woonachtig geweest in Mexico en heb ook een flinke periode in Canada rondgereisd) Nu werd het tijd voor deze prachtige plek..
We vliegen naar San Francisco en zullen een dag of 23 de tijd hebben om de highlights te bezoeken met een auto. Geen tentjes voor mij, want ik ben panisch voor bepaalde dieren :lol: dus lekker luxe in een gewoon bed :wink: Dankzij iedereen op dit forum heb ik al een redelijke route uitgestippeld. Hartelijk dank dus voor iedereen zijn bijdragen :thumbup: ik zal jullie dus met regelmaat gaan lastigvallen over verschillende dingen waar ik wat extra hulp bij kan gebruiken :D
Verders hebben we geen kids en zijn we dol op fotograferen en filmen ..ik denk dat we dus wel aan onze trekken gaan komen.
Gebruikersavatar
Aricon
Amerika-expert
Berichten: 2038
Lid geworden op: 20 nov 2007, 21:38
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: boven Groningen

Re: Hallo! Mier hier :)

Bericht door Aricon »

Hallo en welkom op het forum!

Mooi vooruitzicht hebben jullie. :thumbup: En nog lekker even de tijd om de reis voor te bereiden.
Als je een (concept) route hebt, plaats die dan in dit subforum. Dan krijg je vast tips om er een onvergetelijke reis van te maken.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer