Voorstellen marielleh

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Marielleh
Amerikafan
Berichten: 212
Lid geworden op: 19 aug 2018, 05:11
Aantal x V.S. bezocht: 3

Voorstellen marielleh

Bericht door Marielleh »

Al een tijd lees ik mee op het forum maar nu geregistreerd. Net terug van onze vakantie begint de serieuze voorbereiding voor volgend jaar en dan hopen Amerika aan te doen.
Zelf ben ik zeventien jaar geleden een jaar als au pair in Amerika geweest in Connecticut. Ik heb dit jaar afgesloten met een reis van trek america van NY naar zuid Florida en door via het zuiden naar LA. Los van een geweldig jaar bij het gezin waar ik was (drie knullen van 3/4/6) waarin ik al het een en ander heb kunnen zien heb ik gedurende de afsluitende reis niet alleen een geweldige tijd grhad maar ook zo veel moois en bijzonders gezien.
Twee jaar later ben ik terug geweest naar het noordoosten en Canada met weer een trek america trip welke ik afsloot bij het gezin in CT.

Eigenlijk wil ik zelf sindsdien al terug maar het is er nooit van gekomen. Samen met mijn man en ook met onze zoon van ondertussen zeven jaar wel ver kunnen reizen maar altijd voor andere bestemmingen gekozen. De laatste vijf jaar zijn we in Azie geweest wat geweldig was maar nu is het idee toch om te kijken of we volgend jaar een leuke reis naar Amerika samen kunnen stellen.
Bestemming in ieder geval de oosterlijke kant van het land. Exacte route zal afhangen van de nog aan te schaffen tickets.
Gebruikersavatar
Aricon
Amerika-expert
Berichten: 2038
Lid geworden op: 20 nov 2007, 21:38
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: boven Groningen

Re: Voorstellen marielleh

Bericht door Aricon »

Welkom op het forum!

Je hebt al aardig wat ervaring in Amerika. Leuk om dat nu aan je zoon te laten zien. :)

Veel plezier met de voorbereidingen van jullie reis.
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1550
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Voorstellen marielleh

Bericht door jill1234 »

Welkom Marielle! We kennen elkaar van verrereizenmetkinderen :-)
Leuke plannen!
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer