Schuijltjes stellen zich voor

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Schuijltjes
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 aug 2018, 20:51
Aantal x V.S. bezocht: 1

Schuijltjes stellen zich voor

Bericht door Schuijltjes »

Hallo allemaal,

vandaag eindelijk lid geworden van dit geweldige forum. Ik heb al vaak zitten kijken en lezen maar nu dan eindelijk ook lid geworden. Mijn naam is Jolanda, ben 45 en getrouwd met Dave, bijna 40. We wonen in Dongen samen met onze kinderen Kirsten (15) en Lysanne (12).

Een vakantie naar Amerika, ja het begon eigenlijk met de aankondiging van Stars Wars land in Disneyland en Disneyworld. Aangezien wij echte Disneygekken zijn en de kinderen helemaal weg van Star Wars zijn was het idee om naar Amerika te gaan snel geboren. Het leek even een onmogelijk iets te worden want het is natuurlijk een aanslag op je geldbuidel maar het is ons gelukt en we weten het nu zeker, volgend jaar gaat het gebeuren !!!

In 1998 ben ik al eens in Amerika geweest, een hele korte rondreis van 10 dagen door het zuid westen met Trek America gedaan en uiteraard een geweldige tijd gehad. Mijn ervaringen van die vakantie waren onvergetelijk en ik ben zo blij dat ik dat mijn kinderen nu ook kan laten ervaren.

Groetjes,
Jolanda
Gebruikersavatar
Aricon
Amerika-expert
Berichten: 2038
Lid geworden op: 20 nov 2007, 21:38
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: boven Groningen

Re: Schuijltjes stellen zich voor

Bericht door Aricon »

Hallo Jolanda, welkom op het AllesAmerika forum.

Wat heerlijk om met je gezin een reis naar Amerika te plannen. Je hebt nog lekker de tijd en de voorpret kan nu al beginnen. :thumbup:

Veel plezier gewenst met de voorbereidingen!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer