Introductie Ange

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
AvdV
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jul 2018, 12:34
Aantal x V.S. bezocht: 15

Introductie Ange

Bericht door AvdV »

Hoi allemaal,

Mijn naam is Ange, op het forum AvdV.

Over enkele weken ga ik met mijn gezin op vakantie naar de USA. Ik heb er zelf twee keer gewoond: als kind in Dallas en enkele jaren geleden met mijn gezin in Pittsburgh, PA voor drie jaar.

Ik ben de tel met bezoeken aan de USA een beetje kwijt. Montana's Glacier Park, met de camper door New England, cabin aan lake Eerie, California met San Francisco, Monterey, Yosemite, vele citytrips naar New York, Washington DC, Niagara Falls, New Orleans enzovoort. Vorig jaar zijn we in de meivakantie via Orlando naar Naples en Everglades naar Miami gereisd. Dit jaar zijn we voor een conferentie in Dallas, vanuit daar trekken we naar Big Bend NP, dan naar San Antonio en Texas Hill Country. Wij hebben vaak niet meer dan twee weken vrij (mijn man werkt voor een Amerikaans bedrijf), dus onze trips zijn vrij kort, maximaal die twee weken dus. Maar er blijft zoveel te ontdekken en na een paar jaar er te hebben gewoond, voelt het als ons tweede thuis.

Groet,
Ange
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9254
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Introductie Ange

Bericht door markro »

Hartelijk welkom op het AllesAmerikaforum en al vast veel plezier gewenst bij jullie volgende reis.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer