Nieuw lid: BassD.

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
BassD.
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 28 jun 2018, 11:50
Aantal x V.S. bezocht: 1

Nieuw lid: BassD.

Bericht door BassD. »

Na al vele malen deze site te hebben bezocht, nu toch maar even geregistreerd.
Ik ben Bas en heb een zeer sterke wens om de USA binnen een jaar te gaan bezoeken.
Eerst even een klein jaartje wachten tot de kinderen iets groter zijn en in staat zijn om een weekje te logeren bij één van de grootouders.

Ik werk als verpleegkundige en heb zeker de interesse om in het buitenland een aantal jaren te wonen en te werken.
Je leeft maar één keer en het lijkt me zeker het ervaren waard....
Momenteel ben ik al aan het kijken wat daarvoor nodig is, en dit blijkt een hele klus te zijn.
Via het forum ben ik al enkele dingen te weten gekomen en er is al één en ander in gang gezet.
Beter op tijd voorbereiden dan dat het straks allemaal gehaast moet.
Eerst maar een paar keer op vakantie. Dan gaan we het zien!
Tot zover! Gr. Bas
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6638
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Nieuw

Bericht door Mrvanilla »

Wees welkom Bas. Veel plezier met rondneuzen op dit forum. Hopelijk voor jou komt je droom ooit uit. En ach, een vakantie is een prachtig alternatief hoor :wink:
Groetjes,
Daniel
BassD.
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 28 jun 2018, 11:50
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Nieuw lid: BassD.

Bericht door BassD. »

Update: In mei 2019 zijn we in de VS geweest. New York City en een paar plaatsen in het noorden van Westchester County waren de bestemming.
Het was echt fantastisch en ik wil absoluut er weer heen. Helaas gooit COVID vreselijk veel roet in het eten.
kastelke
Amerika-expert
Berichten: 18754
Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
Locatie: Oakville, Ontario
Contacteer:

Re: Nieuw lid: BassD.

Bericht door kastelke »

Wat een super waardevolle reactie heb je geplaatst in je andere topic (het proces om je nursing license in New York te behalen)! Ik wil dat topic niet 'bevuilen' door gewoon maar 'dank je wel' te zeggen, want er zullen daar zeker meer relevante reacties komen.
Het is genereus van je om die info te delen. :thumbup: Ik wens je het allerbeste toe met je toekomst!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer