Voorstellen: AtieB - wij willen in 2019 een reis gaan maken.

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
AtieB
Amerika-ontdekker
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 mar 2018, 22:12
Aantal x V.S. bezocht: 2

Voorstellen: AtieB - wij willen in 2019 een reis gaan maken.

Bericht door AtieB »

Hallo, mijn naam is Atie en ik ben me aan het voorbereiden op een reis naar Amerika mei/juni 2019.
In 2001 was ik er voor het eerst (alleen dat keer) en mocht toen twee weken mee reizen met mijn broer en zwager die er een jaar toerden met een camper. In 2010 ben ik samen met mijn man geweest en hadden wij een reis geboekt via Jan Doets en reisden toen met een suv en logeerden in motels. Dit was beide keren aan de westkust. En allebei was het fantastisch!
Nu willen wij nog een keer terug. Het idee is nu, om nogmaals een stuk van de westkust te doen omdat die zo mooi is en dan met een auto en logeren in hotels. En om dan later in Las Vegas over te stappen in een camper.
Inmiddels heb ik ook de site van Tioga ontdekt waar ik heel veel inspiratie heb opgedaan. Het uit handen geven van een reis en die laten plannen door professionals is natuurlijk heel relaxed. Maar de uitdaging om het zelf te doen vind ik ook leuk. Ik heb er tijd genoeg voor.
Mijn idee is nu om te gaan vliegen naar LosAngeles, daar een auto te huren die ik later weer inlever in LasVegas. Ik wil dan een stuk noordwaarts tot Monterey en dan doorsteken naar LasVegas. In LasVegas een camper huren en dan een "rondje" (nou ja rondje? enorme afstanden natuurlijk, maar heel mooi) te rijden via Page, Arches, Rapid City, Yellowstone en Bryce terug naar Las Vegas. Daar de camper inleveren en nog twee nachten in een hotel daar, omdat het zo'n (te) gekke stad is voordat we terug vliegen. En dit in een tijdsbestek van 4 of 5 weken.
Tips? Ideeën over dit plan? Ik hoor ze heel graag!
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9255
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Voorstellen: AtieB - wij willen in 2019 een reis gaan maken.

Bericht door markro »

Hartelijk welkom op het AllesAmerikaforum.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer