Beetje laat maar ik stel me nog even voor, Nette

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Nette
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 apr 2018, 08:51
Aantal x V.S. bezocht: 1

Beetje laat maar ik stel me nog even voor, Nette

Bericht door Nette »

Hallo,
Ik heb al 2 vragen gesteld op het forum, maar ik wil me toch ook even voorstellen.
Mijn naam is Nette en ik ben een vrouw, leeftijd is niet meer heel jong en ook niet oud. Ik woon niet in Nederland maar in de Alpen.
Ik houd van skiën, heb een heel leuk beroep waar ik veel tijd mee kwijt ben.
Dit jaar ga ik samen met mijn ouders naar West Amerika. Ooit 25 jaar geleden waren we met elkaar naar New York, Boston, Washington, Canada. Ik was een tiener en ik vond het waanzinnig leuk.
Nu sluiten we met elkaar een heel verdrietige periode af, en willen we een mooie maar vooral ook fijne vakantie met elkaar hebben.

Ik ben al echt zo blij met alle tips die we hebben gekregen. De reisperiode hebben we mede dankzij de adviezen op oktober gezet ipv september en we hebben er zin in!
Linda85
Amerikafan
Berichten: 157
Lid geworden op: 28 feb 2012, 14:29
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Beetje laat maar ik stel me nog even voor, Nette

Bericht door Linda85 »

Dag Nette,

had je topic al gezien inderdaad, welkom op het forum. Heel veel plezier met plannen maken, en hopelijk kun je de gewenste vakantie hebben met jouw familie!

Linda
Afbeelding
Nette
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 apr 2018, 08:51
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Beetje laat maar ik stel me nog even voor, Nette

Bericht door Nette »

Dank je wel, volgens mij gaat het inderdaad wel goed komen. Ik vind het in ieder geval heel bijzonder dat mensen de tijd nemen om met je mee te denken. Mijn eerste vakantie naar Amerika is al te lang geleden om mensen van advies te voorzien. Maar ik zal zeker ook mijn ervaringen weer delen met anderen als ik terug ben.
Linda85
Amerikafan
Berichten: 157
Lid geworden op: 28 feb 2012, 14:29
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Beetje laat maar ik stel me nog even voor, Nette

Bericht door Linda85 »

Ja, fijn he, bijna iedereen krijgt ook wel reacties. Ik ben zelf pas twee keer in Amerika geweest, maar ik merk toch dat je al snel mee kunt denken. Iedereen geeft goedbedoelde adviezen en uiteindelijk pik je ertussenuit wat je kunt gebruiken! Fijne dag!
Afbeelding
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer