Weer een nieuw lid :-)

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Yvonne71
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 apr 2018, 07:43

Weer een nieuw lid :-)

Bericht door Yvonne71 »

Goedemorgen allemaal!

Mijn naam is Yvonne en ik heb al ontzettend veel gelezen op het forum en ook al veel tips eruit kunnen halen! Zo heb ik gisteren nog een uur op het reisbureau gezeten om mijn route toch wat om te leggen en onze positie voor het Yosemite te verbeteren! Dankzij dit forum. :D

Aankomende zomer (juli) gaan wij voor het eerst naar Amerika; wij zijn ... mijn man, mijn zoon van 17 en mijn 2 dochters van dan 13 jaar! We kijken er ontzettend naar uit, maar ik kan nog wel wat tips gebruiken om met mijn pubers te ondernemen, dus ik kan nu wellicht een nieuw topic openen, want ik heb zoiets nog niet kunnen vinden. Misschien is er wel 1 dat jullie weten?

Ik ga me nu haasten naar het werk, maar vanavond weer lekker lezen op dit forum.

Groetjes, Yvonne.
Gebruikersavatar
Aricon
Amerika-expert
Berichten: 2038
Lid geworden op: 20 nov 2007, 21:38
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: boven Groningen

Re: Weer een nieuw lid :-)

Bericht door Aricon »

Hallo Yvonne, welkom op het forum.

Als je nog vragen hebt of tips wilt krijgen over jullie reis, kun je inderdaad het beste zelf een topic openen. Op het forum vond ik de reis van sabmar. Zij reizen met kinderen.

Je kunt ook eens kijken bij de reisverslagen van Martin & Marianne. Zij hebben een aantal reizen gemaakt met hun 2 dochters.

Veel plezier met de voorbereidingen van jullie reis.
Yvonne71
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 apr 2018, 07:43

Re: Weer een nieuw lid :-)

Bericht door Yvonne71 »

Dank je wel! Ga ik zeker doen. Kan nog wel wat tips gebruiken
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer