Hallo allemaal!

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
Cooper3108
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 apr 2018, 19:05
Aantal x V.S. bezocht: 0

Hallo allemaal!

Bericht door Cooper3108 »

Hallo! Fijn dat dit forum er is! Zoon (16) gaat namelijk in Juli twee weken naar New York naar een campus, om zijn Engels nog meer te verbeteren, en natuurlijk wil hij dan ook New York ontdekken. Maaaaaar.....ik heb gelezen dat je een document van een notaris moet hebben, waarin beide ouders verklaren het ermee eens te zijn dat hun kind zelfstandig Amerika binnen komt, en reist. Klopt dit? De campus is onder andere speciaal voor jongeren....
En zo heb ik nog een aantal vragen. Maar ja, aangezien dit een introductie is, stel ik die vragen wel ergens anders op dit forum. Zoals jullie al ondekt hebben, ben ik een bezorgde ouder, die graag goed voorbereid wil zijn, althans, ik wil het zo goed mogelijk geregeld hebben voor mijn zoon. Hij is zeer zelfstandig, anders zou ik hem helemaal niet laten gaan. Wij wonen in het zuiden van het land, en Amerika staat al boven aan het “droomlijstje” van zoon, sinds hij een jaar of 7 is. Ik ben heel blij met dit forum! Alvast bedankt voor jullie tips!
Gebruikersavatar
Aricon
Amerika-expert
Berichten: 2038
Lid geworden op: 20 nov 2007, 21:38
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: boven Groningen

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Aricon »

Hallo en welkom op het forum!

Ik kan je niet helpen met je vraag, maar op dit forum zijn mensen die dat wel kunnen.
Stel je vraag eens in dit subforum. Dan krijg je vast reacties.

Succes met de voorbereiding voor je zoon. Hij gaat een geweldige tijd hebben in New York!
Cooper3108
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 apr 2018, 19:05
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Cooper3108 »

Dankjewel voor je reactie!
Ik vind het erg griezelig, zo ver weg, zo’n enorm grote stad.
Het is al zolang zijn wens naar Amerika te gaan, helaas kan ik zelf niet mee vanwege een spierziekte.
Ik gun het hem zo enorm....maar wat zal ik blij zijn als die twee weken om zijn....
Nogmaals dank!
TanjaP
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 apr 2018, 00:26
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Hallo allemaal!

Bericht door TanjaP »

Dat zijn hele leuke vooruitzichten voor je zoon!

Mijn dochter, ook 16 jaar, zou dit ook wel graag willen. Via welke weg hebben jullie dit georganiseerd?

Gr TanjaP
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer