Even voorstellen lowi

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
lowi
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 mar 2018, 22:14
Aantal x V.S. bezocht: 4

Even voorstellen lowi

Bericht door lowi »

Hallo Amerika gangers,

Dit jaar ga ik voor de 4e keer naar de USA.
Maar deze reis is bijzonder; samen met mij gezin naar de States in plaats van saampjes, of zoals jaren geleden met de Greyhound door het Zuidwesten.

Wij maken in juli en augustus een 4 weekse reis : vliegen naar Las Vegas en daarna een 2 weekse tocht met de camper langs Zion, Bryce, Arches, Monument Valley, Grand Canyon, Route 66 en dan via Highway 395 naar Yosemite.
We eindigen met 2 nachten in San Fransisco. Daarna vliegen we naar Canada voor familiebezoek.

We hebben al veel hulp gehad bij vele reisverhalen, handige apps (RVparky) en vooral ook dit forum!
Hopelijk verhoogd deze aanmelding onze voorpret ! :)
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Even voorstellen lowi

Bericht door Martin & Marianne »

Welkom op het forum!
Begrijp ik het nu goed dat jullie twee weken hebben voor de route van Las Vegas via Moab etc naar SF?
Ik hoop dat de campings in de parken al gereserveerd zijn...

Marianne
lowi
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 mar 2018, 22:14
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Even voorstellen lowi

Bericht door lowi »

Hallo Marianne,

Wij hebben in totaal 15 nachten de camper voor 3000 km + 2 nachten hotel in Las Vegas en 2 dagen hotel in SF.
In totaal 11 reisdagen en 4 rustdagen, eventueel kunnen we Arches nog overslaan om de reis in te korten als het tegenvalt.
Er zijn 2 reisdagen van 400km
De campings in Zion (Watchman), Bryce (Rubys Inn), Grand Canyon (Mather) en Yosemite (Upper Pines ) zijn besproken.

Hopelijk dat het zo gaat lukken, het blijft een hele puzzel; ik lees reisverhalen waar je bijna elke dag auto/camper rijdt in een kortere periode.
Maar als je suggesties hebt hoor ik het graag.

lowi
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Even voorstellen lowi

Bericht door Martin & Marianne »

Maak eens een topic aan in het zuidwestenforum (routes). Ik weet niet precies welke verslagen jij hebt gelezen, maar elke dag ergens anders naar toe is toch niet echt gebruikelijk.

Marianne
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer