Voorstellen nieuw lid: MartineSollie

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
MartineSollie
Amerika-newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 jan 2018, 15:46
Aantal x V.S. bezocht: 2

Voorstellen nieuw lid: MartineSollie

Bericht door MartineSollie »

Dag allemaal,

al zoveel gelezen inmiddels op dit forum, dingen opgezocht, meegenoten, en nog veel meer! Nu tijd om zelf lid te worden, aangezien ik en mijn hubby in april voor vier maanden richting Amerika gaan om lekker te reizen.
Ik ben 32 jaar jong, woon in Den Haag samen met manlief en we reizen graag en veel, als dat uitkomt qua tijd en budget. :wink:

Waarschijnlijk zal ik binnenkort een aantal vragen gaan stellen op dit forum, dus alvast dank voor alle hulp!

Groet
Martine
Laatst gewijzigd door MartineSollie op 22 jan 2018, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Voorstellen nieuw lid: Martine

Bericht door Mrvanilla »

Hoi en welkom. Klinkt heel erg gaaf, 4 maanden rondtrekken door de VS. Dat is ook al bijna! Wat gaan jullie allemaal bekijken en doen? Succes met voorbereiden en alvast veel plezier.
Groetjes,
Daniel
MartineSollie
Amerika-newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 jan 2018, 15:46
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Voorstellen nieuw lid: Martine

Bericht door MartineSollie »

Dankjewel! :)

Ja de tijd gaat enorm snel nu. We vliegen 9 april naar Miami, daar blijven we paar dagen, vliegen naar New York, blijven een paar dagen. Dan gaan we naar Washington DC waar we een auto huren. Vanaf daar gaan we met grote omwegen richting de westkust, en hopelijk door naar het noorden, stuk Canada, om te eindigen in Alaska. (Wat helemaal niet kan, want daar kan de auto niet worden ingeleverd... dus rijden we waarschijnlijk weer een stuk terug naar Seattle helaas)

Dat is het globale plan. Vooral veel natuur bekijken! Het idee is om met auto en tent te gaan. Scheelt iets in budget.

We zitten in de aanvraag voor een B2 visum, en kijken naar een huurauto, wat de grootste kostenpost wordt voor deze reis. Ik was nu dingen aan het uitzoeken voor ons rijbewijs. Ik las dat je na 90 dagen niet meer je Nederlandse mag gebruiken, maar twijfel of die paar weken extra nou echt van ons vragen om daar een Amerikaans rijbewijs te halen...
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer